• Madeleine

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Nej det kanske du inte ska. Köpte den där scrapoodel dressen i går, men jag vet inte om jag tycker den är så märkvärdig ändå. Man blir rädd när man köper av grupptryck...Hmm 30 år i maj...

HemmaHosSofi skrev 2008-12-18 11:03:56 följande:
  • Madeleine

Jahopp nu har ni visat mig bildtråden också som hade gått mig förbi. Då känner man genast att man vill ha mer? Och får Madeleine köpa mer? NEJ!!! Nu gömmer jag saker för min man också...Bara han inte råkar se ett kontoutdrag...Hmm känner mig omringad av miljonärer. Hur har ni råd *gråter*

• Madeleine

Några jysta erbjudanden idag tjejer?

• Madeleine

Jag säljer också på tradera...tur att man har det i alla fall

• Madeleine

Hallå i köparstugan! Har haft en hur trevlig kväll som helst vi var ute ett tjejgäng på restaurang och åt och drack vin vet dock inte om alla gäster runt omkring oss tyckte det var lika trevligt som vi skrattade och hade oss...
    Jag gick ut med risk att missa några erbjudanden...Har jag missat något?
    Har saknat er dock ska ni veta. Ni är ju mina kvällskompisar nu när sambon och dottern lagt sig. Och jag känner att ni förstår mig såååå himla bra... :)

• Madeleine

Åhhh vad bra, tuycker ni inte dem borde dra på med de allra smaskigaste erbjudandena nu när vi närmar oss julafton...

Känns inte som om det är julafton om tre dagar, vet inte varför men detta året har gått sååå fort så jag har väl haft svårt att hänga med helt enkelt...

HemmaHosSofi skrev 2008-12-21 23:22:52 följande:
    Så äntligen har jag fått min lilla räka i säng (igen!)! Ja visst är det bra att ha några att sällskapa med såhär på nattkvisten. Härligt med en utekväll Nej du har inte missa något.
    [/citat]
    Duntoffla skrev 2008-12-21 23:23:57 följande:
    [citat]
    Trevligt med tjejkväll! Du har inte missat så mycket (enligt mig i alla fall)
  • Madeleine

Hej tjejor. Shopparna förlorar fett på att ta frakt. Gjorde två odrar och när det tillkom frakt sket jag i det. För bara en sak med frakt så blev ju inte rabbaten så stor, förstår ni vad jag menar!!!?

• Madeleine

Hej! Jag köpte den i storlek 92 för att ha i framtiden för min dotter och den är jättelång i armar och ben men passar precis i själva kroppen, så nu har jag stoppat in resår i byxmuddarna och viker upp ärmarna så hon kan ha den nu, observera att hon fyller 10 månader den 28 dec...
    Vad olika det kan vara...

AlexandraLuleå skrev 2008-12-23 19:24:29 följande:
    måste ju bara fråga ang kikkid veloursuiten, är den extremt stor i strl? tog en 86 till min grabb på 15 mån, och han har strl 86 på body (dock LITE stort) och 86 på byxor (även där LITE stort) men i denna dressen drunkar han verkligen, vikit upp muddarna både på armar och ben och ändå så är den som en påse på han känns som att man kan packa bort den ett halvår typ.
  • Madeleine

Hörru Kajsan får man komma in och hälsa på dig??? :)

• Madeleine

Hmm vet inte hur detta går ihop min dotter är 75-76 lång och har stl 92, haha hur ska detta sluta...

Nogula skrev 2008-12-23 19:50:29 följande:
    Jag har 86 till min dotter på 17 mån, försökte mäta henne idag och hon är nog 82-83 cm lång. Jag tycker den sitter ganska bra, liiiite lång i armar och ben bara, men jag behöver inte vika
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!