• Hanah

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

zasata skrev 2008-12-02 11:36:45 följande:
    ja det tycker jag. men ta 2 stl större
    Oj! Killen är 71 cm lång, ska jag ta strl 86 då alltså?
  • Hanah

corrob skrev 2008-12-06 23:38:05 följande:

ej sikke lej, är de små i storleken? fanns bara i strl 74 i den bodyn jag ville ha. dottern är 6 o en halv månad nu. :S
    Den bodyn jag har är ganska stor i storlek
  • Hanah

Nä, nu har jag varit sugen på Kik Kids velour byxor huuur länge som helst, kanske skulle ta o slå till på ett par idag!! Hur är de i storlek, nån som vet?

• Hanah

JuliaochNelly skrev 2008-12-09 10:00:34 följande:

aaa finns dom som erbjudande idag?
    EST har 30 % på alla byxor
  • Hanah

Oj... minpluddevutt har ju en KikKid heldräkt för samma pris som EST har KikKid byxa!! Tom några kronor billigare Kanske tar en sån ist.... Är de mysiga??

• Hanah

Nån som har bilder på sina barn när de har på sig KikKid heldräkt???
    Jag beställde en nu iaf, sååå fin, o värsta bra priset!!

Februarii - strl 86 kan ju lätt vara en strl 98 ist, om man tittar upp o ner på storleks-lappen. Men en 74 kan ju aldrig bli nåt annat...? Men förstår vad du menar. Har du köpt den i affär?

• Hanah

Lycka 1 skrev 2008-12-09 11:43:21 följande:

Fyndade precis Kik kids velouroverall för 184.50:-Köpte en rosa i helgen för 258:- så nu blev det en petrol också
    Jag tog också en petrol, fin fin!!!
    Vad valde du för betalning? Jag valde förskotts- men ska man vänta på nån slags orderbekräftelse först, eller är det bara att betala på en gång tror du?
  • Hanah

Nogula skrev 2008-12-09 11:48:30 följande:

Jag har ingen bild på velourdressen för den har inte kommit än Däremot har jag nån bild på dottern i kik kids heldress i frotté om det är intressant att se
    Ja gärna! Alltid kul att se bilder på alla fina kläder!
  • Hanah

Nogula skrev 2008-12-09 11:54:53 följande:

Slängde in den i bildtråden
    Bildtråden?! Den har jag missat!! Vart finns den?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!