• Hanah

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

corrob skrev 2008-12-09 13:21:49 följande:

hmm, nu måste jag hålla lite i pengarna så jag behöver lite hjälp, på EST velar jag mellan molos byxor, vera-grape eller Ida-strong blue ? vilka är finast?
    Åååh, Vera Grape är ju sååå fina!!! Har tittat på dem länge, men tyckt de varit lite dyra... men nu är det ju rea!
  • Hanah

Oj vad dyra Nanoou-kläderna är...
    Hade velat hade grönrandiga byxorna!

• Hanah

40 % på KikKid på Freshmilk. Det blir ändå dyrare än när EST hade 30 % rabatt på KikKid eftersom Freshmilk har fraktkostnad.... *suck* Då blir det inga velour-byxor idag heller.. får hoppas de kommer tillbaka i nån lucka hos EST.

• Hanah

Wailea skrev 2008-12-10 10:15:39 följande:

Hade också byxor på gång men det kändes som om de är ganska dyra iaf. Sen när man är osäker på storleken också..... Det fick vara, hoppas fynda några på rean sen!
    Ja, visst kan man väl hoppas på nån slags mellandagsrea?! Eller hur brukar det vara??
  • Hanah

kristinah skrev 2008-12-10 11:49:30 följande:

så då ka matador säljas alltsåundrar varför det går så dåligt t  o m för etablerade affärer?l
    Tror inte att det är därför de säljer
  • Hanah

Jag har bara köpt:

Molo space tröja
    Molo grå randig body
    Kik Kid speedymössa
    Kik Kid petrol velouroverall

• Hanah

Vart hittar jag en fodrad fleece-jacka? Jag var lite på väg att köpa KikKids wrap-jacket, men den verkar inte vara fodrad?

• Hanah

Hanah skrev 2008-12-11 14:57:30 följande:

Vart hittar jag en fodrad fleece-jacka? Jag var lite på väg att köpa KikKids wrap-jacket, men den verkar inte vara fodrad?
    Ok... men det verkar som om Nova Star aldrig är på rea?!
  • Hanah
    Sandie12 skrev 2008-12-11 16:00:24 följande:
    Hanah; Jo det är lite skumt med det märket, antingen är det toookrea har köpt på bla Gucce för 100 kr st. eller så inget alls verkar det som. :/
    oookej, får hoppas att det blir tokrea då!
  • Hanah

Hemma hos Sofi: Vad har din tjej för strl på sin gröna velour KikKid? Sin vanliga strl, eller tog du en större?

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!