• Kristyr

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Duntoffla skrev 2008-12-18 22:09:59 följande:

MeLike har "happy hour" mellan 22-24 ikväll. 25% på ett köp
    Även nova star?
  • Kristyr

Hur bra rea kan det vara som bäst på nova star? är 25% kanske bra rea?

• Kristyr

Det var ju igår 25% säker inte att det skulle vara NS på melike och jag funderade under natten om jag gjorde nått dumt som inte beställde.

• Kristyr

1 och 1 är 3 skrev 2008-12-19 11:40:07 följande:

63 lång och 7550 g Så jag tar nog 68a iaf.... men TACK!
    Vad är det du pratar om att köpa i stl 68?

Min lilla dreggelmums är 63.5cm lång och väger 1kg mindre än ditt barn och han börjar snart växa ur 68, de sitter iaf perfekt de kläderna.
  • Kristyr

1 och 1 är 3 skrev 2008-12-19 11:58:51 följande:

Snickisarna från Ej sikke lej. T har precis börjat använda 68a... hon har fortf 62 i mycke... hur klär du ditt barn igentligen
    Jag vet inte hur jag klär honom :P Men 62 är på tok för litet iaf. Han har en lååååång överkropp tror jag.
  • Kristyr

AlexandraLuleå skrev 2008-12-19 20:20:02 följande:

kollade igenom högen med kläder som jag köpt nu under julkalendern *hjälp*det var tom mer än man trodde jag vill ha rea på MOLO, tycker att det varit dåligt med det
    Hjälp säger jag med

Men som liten tur är att jag köpte endel 68 som han precis har börjat använda och nu så måste jag ju köpa på mig ett lager av 74 Och jag har nu fyllt lagret av suits i stl 74 (bara molo)
  • Kristyr

JA! annacill småfolk så nu fick jag Body med röda möss på nedsatt pris

• Kristyr

1 och 1 är 3 skrev 2008-12-20 22:15:12 följande:

jag slår in alla plagg i vars ett paket, min tjej e bara 4 månader men de ska bli kul att se "pappas" min när han får hjälpa till att öppna. han jobbar ute i veckorna och har inte den minsta koll på posten här
    Min 3½ mån får inga julklappar.. taskig mamma jag är.

Men har ju shoppat så mkt kläder.. inte så kul julklappar för honom..
  • Kristyr

Han kommer nog får julklappar av andra....

• Kristyr

1 och 1 är 3 skrev 2008-12-20 22:23:35 följande:

Min tjej får MASSA paketer, mest för att jag och sambon ska få några att öppna. Ännu roligare blir de ju när han inte sett kläderna innan
    HAHA
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!