• Kristyr

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

och från liten på landet för den delen med....

• Kristyr

Lejån skrev 2009-02-02 12:15:16 följande:

lycko dig om du får ett paket! Får väl trösta mig med att jag iaf fått tillbaka pengarna idag
    Hoppas iaf, har ju inte fått tillbaka mina pengar....
  • Kristyr

tinkerbell74 skrev 2009-02-02 12:20:21 följande:

Jag blev helt chockad över hur snabba kidzshop var med att skicka paketet. Jag hade det redan dagen efter!
    Det har inte jag fått och inga pengar heller så.....
  • Kristyr

Ja jag ska ta och göra det för jag fick inget paket från kidzshoppen inte heller från liten på lander

• Kristyr

och liten på landet med..

Eller så har min brevbärare blivit tjuv...

• Kristyr

Lokatt skrev 2009-02-02 13:34:48 följande:

ringde kidzshop, mitt har löst sig, tyvärr var det slut mina rea grejer, men hon hjälpte mig att byta till en annan rea vara som fanns kvar.Ring och prata med dom om det krånglar, jessica är jättebra i telefonen
    Jämt upptaget när man ringer dit känns det som...
  • Kristyr

Lokatt skrev 2009-02-02 13:47:15 följande:

jag fick fatt på dom nyss iaf Häng på luren
    Mina varor fanns De låg i nån hög.. De skulle skickas idag..
  • Kristyr

Tezz80 skrev 2009-02-02 13:47:21 följande:

Nu har jag fått mail från Liten Correlin i alla fall, så det är klart Såg dock till min förvåning att Kidzshop dragit pengar nu... jag trodde ju att mina saker därifrån var slut. Dags att maila dem. Verkar som Kidzshop har strulat för många?
    De fick lite för mycket ordrar... det blev lite mycket att göra verkar det som
  • Kristyr

Tezz80 skrev 2009-02-02 14:16:52 följande:

Kristyr: grattis! Vad hade du för ordernummer? Då kanske jag inte ska sluta hoppas riktigt än... *hoppas, hoppas* Vore ju kul om varorna kommer, hehe fast det tycker nog inte maken som gett mig shoppingförbud i en vecka
    [/citat]

5917. De verkar har packat och skickat det sista idag nästan.... utom mina varor som låg i nått hörn och skräpade....

De har visst börja stoppa tillbaka pengar till de som har betalat med kort.
    Lokatt skrev 2009-02-02 14:14:48 följande:
    [citat]
    får man fråga vad du hade för nr och vad du beställde?
    5917
    ett par nova star grå mjukisar i stl 74 och en grön didrikssonjacka i stl 90
  • Kristyr

Nova76 skrev 2009-02-02 15:25:39 följande:

snabbt, 1-2 dagar för mig i alla fall
    Det låter bra :)
  • Kristyr

Beställde från modelmini igår och fick avi om paker idag :)

Har även fått avi från kidzshoppen idag.

• Kristyr

charmmiss skrev 2009-02-03 14:57:13 följande:

fick mail nu från kidzshoppenBästa kund,din order med ordernummer 5861 har vi för en liten stund sedan skickat iväg till dig.hmmm.....jag fick ju min order förra veckan, dagen efter jag beställt. Man kan ju undra vilken koll de har.
    De har inte prioriterat "papperarbetet"
  • Kristyr

ikve skrev 2009-02-03 16:33:03 följande:

Tipsar om www.jamin.e-butiken.se/ som har 50% på Didrikssons jackor och täckbyxor, där har jag fyndat
    Tack! Då fick jag kompletterat den jackan jag köpte på 60% på kidzshoppen med en par byxor på 50%

Så under 500-lappen för didriksson byxor och jacka till vintern är ju inte fy skam!

Bara overall och en höstjacka kvar. Höstjackan kan man ta på POPrean/NKrean i sommar... :) Och en overall till fullpris kanske..
  • Kristyr

solstraalen skrev 2009-02-08 21:31:10 följande:

VArt hittar du sånna jeans?=)
    modelmini kanske...
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!