-
1 och 1 är 3 skrev 2008-12-09 22:30:54 följande:VA!?!?!?! Tell me more!!Står på deras hemsida http://www.busochrackartyg.com/index.html De har ingen webshop men skickar gärna om man ringer eller mailarzasata skrev 2008-12-09 22:31:11 följande:vilken butik är det
Duntoffla skrev 2008-12-09 22:31:31 följande:Shhhyysss. Såg precis det Har mailat
Håller tummarna för att rätt plagg finns!!!
-
Oj, har ju inte kollat så jättemycket på Shampoodle....men den är mörkt röd.Duntoffla skrev 2008-12-09 22:40:23 följande:Tack! Du som varit där. Vad tycker du om den röda nyansen? Jag har inte sett den IRL -
Jag har tänkt att Felicia ska ha den gröna blusen "flying high" från Katvig med röda leggings från plastisock till.Mitt livs lycka skrev 2008-12-10 12:17:32 följande:Vad ska era små ha för fint på sig på julafton?? Har ingen aning vad jag ska sätta på William... Måste hitta något fint att köpa... *hjälp*
Matilda ska nog ha en svart klänning med rödprickigt band från Lindex och röda strumpbyxor.
Har velat lite fram och tillbaka och inte riktigt bestämt mig ännu
dagens skörd från postlådan finns i BT
Har också lagt undan en shampoodle på B&R idag
(jag som inte skulle handla mér....)
-
när börjar det gälla då???SmillaMilla skrev 2008-12-10 22:14:11 följande:Äh så här står det ju på annacill:Torsdagen den 11.e december får du 25% rabatt på Molos printade babykollektion. -
aha :)lillronya skrev 2008-12-10 22:28:58 följande:Från midnatt kan man beställa men hon skriver vi den här tiden vad som kommer i luckan. -
Mina kalenderköp hitills
Katvig leggings brun/brun
Katvig tröja brun/brun
Katvig blus flyinghigh grön
Katvig velourbyxa blå
Molo tröja skidflickor
Molo byxa flower
Molo väpnarluva lila med stjärnor
Shampoodle trucksuit fame, lila
Plastisock leggings orange
Plastisock leggings turkos
NovaStar jeans (julklappserbjudande)
Luciakrona i tyg
Lindex klänning svart med rödprickigt band
Velourtyg i lila och orange
-
Fyller också på min kalenderlista (även om det är lite obehagligt att lista upp det så här
Katvig leggings brun/brun
Katvig tröja brun/brun
Katvig blus flyinghigh grön
Katvig velourbyxa blå
Molo tröja skidflickor
Molo byxa flower
Molo väpnarluva lila med stjärnor
Shampoodle trucksuit fame, lila
Plastisock leggings orange
Plastisock leggings turkos
NovaStar jeans (julklappserbjudande)
Luciakrona i tyg
Lindex klänning svart med rödprickigt band
Velourtyg i lila och orange
Molo flowerklänning
Molo röda tights med vita prickar
Småfolk kattklänning
Röd regnkappa med vita prickar
Röda gummistövlar med snörning
-
Haha, och jag vaknade av skallrande dörrar ända borta i Blekingemedow skrev 2008-12-16 14:10:36 följande:Lite OT men är det fler här från skåne som kände omskakningen i morse ??Jag bor i Malmö men sussade gott vaknade inte alls.är väl helt slut från nattvaken i tråden hahaha
-
Kul att se att många som beställde från Minpluddivutt igår redan fått sina kläder när jag inte fått mina som beställde den 12:e...
-
Nej, men det kanske jag borde görakarmasus skrev 2008-12-17 19:18:09 följande:ja det är konstigt att du inte fått din beställning än. Har du mailat och kollat?LA Woman skrev 2008-12-17 18:56:43 följande:
har ju betalt det så nu vill jag ju ha sakerna också