• LA Woman
    Magda78 skrev 2009-01-05 16:16:43 följande:
    emmelina skrev 2009-01-05 16:10:57 följande: 1523 men då är ju mitt order# passerat med råge och jag har inte hört något. Även om jag inte beställt mycket så kan man kanske hoppas att man får det i alla fall... Tja, det visar sig på onsdag om inte annat... eller torsdag Tycker också att det år otroligt dålig stil och service när det går till som det uppenbarligen gjort med lagda ordrar hos Hippo. Man har ju verkligen rätt att bli arg om man blir behandlad så!
    TineK skrev 2009-01-05 16:19:04 följande:
    emmelina skrev 2009-01-05 16:10:57 följande: Jag har 1522 o har inte hrt något, tänk om det innebär att jag får allt mitt *drömmer* Men som någon sa tidigare varför kallar min inte in släkt, vänner etc. En sådan här sak sprider sig rätt fort, och ger dåligt rykte. Tips för folk i Malmö mfl Fiffi o Charlie i Höllviken har 30-50% på urvalda kläder bla molo. Fanns rätt gott om polaris overaller till 50%.
    Jag hade ordernummer 1517 och fick mail vid ett-tiden.
  • LA Woman
    emmelina skrev 2009-01-05 16:42:45 följande:
    Ringer hon bara dem som det fattas varor för? Hippokids alltså? Ja ja det visar väl sig förr eller senare.. Men att jaga alla på telefon! Tycker oxå ett massmail hade varit bra..
    Vet faktiskt inte...hon borde ju höra av sig till alla så man vet om man ska betala eller inte.... Jag fick mail iaf. Nu örjar jag undra lite smått om hon tänker svar på frågan jag mailade tillbaka angående frakten elelr om jag ska behöva ringa dit
  • LA Woman
    Stormis skrev 2009-01-05 20:12:39 följande:
    Förresten, ang frakt på Hippo:I det mail hon skickade inför rean stod det att frakt på 29 kr tillkommer. Så eftersom det var meningen att man skulle ha fått det nyhetsmailet (för att känna till rean) så visste man ju också att det skulle tillkomma frakt. Därmed inte sagt att det kunde framgått tydligare...
    Men kunde hon verkligen inte fixat så det framgått på sidan då??? Jag vill egentligen inte betala frakten då det inte framgick alls på sidan när jag beställde. Vet dock med mig att jag egentligen inte skulle fått koden då jag inte hann få mailet innan...
  • LA Woman
    AlexandraLuleå skrev 2009-01-05 20:49:29 följande:
    någon som vet om det finns någon molo lurv i strl 92 nånstans? helst på rea självklart färgen kvittar så länge som den är neutral eller "grabbig", har inte hört ett pip från hippo så där vågar man ju inte hoppas längre.
    Jag letar också efter en sån i den storleken och i en grabbig färg Verkar svårt att få tag på...
  • LA Woman
    Lisa1981 skrev 2009-01-05 21:08:48 följande:
    Lycka 1 skrev 2009-01-05 20:50:42 följande: Eleraff och hippokids har i strl 92
    ängeln83 skrev 2009-01-05 21:10:08 följande:
    Fast Hippokids vågar man ju inte beställa ifrån och Eleraff har ju vara dom nya färgerna.
    Stämmer in i föregående talare
  • LA Woman
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-06 10:05:03 följande:
    Vilken service på bus&rackartg alltså!! Dom måste ju bo vid sin data Äntligen fått tag i molos fodrade stövel i rätt storlek!!
    Ja dom är underbara
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-06 09:18:20 följande:
    Nej, men skall genast kolla in där. Det där med storlekar är alltid lika kul Hon har ~80 nu. Så 86/92.
    Lilla Max IdaT-ställ har rosa med katter i 86-92 för 399, sen hade de grönt med flodisar med men där har jag ingen koll på vilka storlekar de har. Under reakategorin
  • LA Woman
    Magda78 skrev 2009-01-07 11:46:53 följande:
    Idag har jag fått paket från Hippo order#1499, kortbetalningJag fick 2/3 plagg som jag beställt så jag är jättenöjd men samtidigt blir jag ju ledsen och irriterad för er andra eftersom det är så många som fortfarande inte hört någonting.Sedan måste jag ju bara fråga: visst var det fraktfritt???!På det medföljande "kvittot" står det nämligen att pengarna för tröjan (som inte fanns sätts tillbaka på kontot) men sedan står det 89,50:- + 124,50:- + 29:- och då är det ju helt plötsligt frakt med!!!!!!!!!!!!
    Jag är också irriterad över de där med frakten! I min orderbekräftelse stod det frakt 0 kr och det stod ingenting om frakt på sidan när jag beställde. Jag mailade henne tillbaka när jag fått mailet att endast 1 av 2 plagg fanns men det svarade hon aldrig på. Nu har jag mailat mitt kontonummer och skrivit att jag vill ha tillbaka hela summan för mössan. Får se om hon svarar den här gången...
  • LA Woman
    Nilam 1 skrev 2009-01-07 13:37:59 följande:
    Jag förstår att man blir sur över frakten men det stog i mailet om rean att hon skulle ta ut 29kr i frakt.. Om man inte fått det mailet så skulle man ju inte heller veta om att de hade rea, om det inte vore för att man läst det här.   Citat från mailet hon skicka ut innan rean: "När du shoppat klart anger du vid betalning koden "Rea" och 50 % kommer dras av på ditt köp. 29 kr i frakt tillkommer."
    Jag anmälde till nyhetsmail men jag fick aldrig det men fick koden av en kompis som missade att nämna frakten. Pratade med konsumentkontoret idag och med tanke på att det stod 0 kr i frakt i bekräftelsemailet så är det det som ska gälla.
  • LA Woman

Här är min shoppinglista för kalender/mellandagsrea

Katvig leggings brun/brun 92
    Katvig tröja brun/brun 98
    Katvig blus flyinghigh grön 86
    Katvig velourbyxa blå 92
    Molo tröja skidflickor 92
    Molo byxa flower 92

Molo flowerklänning 140

Molo flower tröja 92

Molo Röd lurv 92

Molo lila lurv 140

Molo randig tunika 98

Molo mössa med stjärnor L
    Molo röda tights med vita prickar 92
    Molo väpnarluva lila med stjärnor S

Molo rödprickig suit Annacill 86
    Shampoodle trucksuit fame, lila 100+
    Plastisock leggings orange 134-140
    Plastisock leggings turkos 86-92
    2 par NovaStar jeans 80+86

NovaStar kjol 98
    Luciakrona i tyg Melike
    Lindex klänning svart med rödprickigt band 140
    Velourtyg i lila och orange
    Småfolk kattklänning 86-92

Småfolk klänning med fåglar 86-92

Småfolk bodysuit med hundar 92

Småfolk klänning med blommor 98-104

Småfolk tröja med flodhästar 86-92
    Röd regnkappa med vita prickar
    Röda gummistövlar med snörning

• LA Woman
    ShuppShupp skrev 2009-01-21 14:21:53 följande:
    hej... blir så förvirrad! Jag har en katvig body som är ljusgrön/ljusblå. Är det den man ser på rea nu överallt som heter blå/grön?Tycker att färgerna är helt annorlunda än på den jag har... men det e ju så svårt att veta om färgerna stämmer på bilderna i butiken.Har det funnits en tidigare färg som var ljusblå/ljusgrön? Eller vad tror ni?Vill ju beställa... men inte om de e samma som jag har
    Den som finns nu är ganska mörk i färgerna, typ turkos/grön tycker jag. Det har funnits en i mintgröna nyanser, kan det vara den du har?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!