• leson76

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Jag fick 2 av 5 varor med orden "Några varor var slut. Ditt kort belastas med..."

Jag kommer aldrig mer handla från Hippokids. Finns så många andra bra webbutiker.

Hade hon ringt om ordern hade jag avbokat.

• leson76

Buttelina skrev 2009-01-07 18:26:53 följande:

batinkis borde komma imorgon. jag pratade med henne igår och hon hade packat och skickat 50 paket igår
    Nu var jag ju oxå tvungen att lägga en beställning på Batinki :)På websidan såg det ut att finnas mycket kvar men man kanske inte ska hoppas på för mycket om den inte uppdateras automatiskt och hon haft så mycket beställningar.
  • leson76

milimina skrev 2009-01-08 20:10:16 följande:

ang pop, den skidoverallen vi köpte förra rean och som junior har nu i vinter, den är ju jättekort i benen lagom i ärmar och kropp, men det är irriterande att den alltid åker upp i benen, så det blir nog ingen mer sån.nån som vet nån bra overall som är längre i benen?
    Jag är jättenöjd med Didriksson
  • leson76

pumbalumba skrev 2009-01-08 20:48:55 följande:

Nu har Hippo beställningen kommit, fick 4 grejer av 5 beställda. helt okej.
    Det var ju toppen. Vad hade du för nummer och vad beställde du?
  • leson76

Ari Gold skrev 2009-01-10 08:01:27 följande:

Didriksons får en 3:a.
    Ari Gold, nu är det första året vi kör med Didrikson så jag har inte jättestor erfarenhet av overallen men hitills tycker jag den är helt suverän. Har även en Po.p overall men sonen har lättare för att få på sig denna och den är smidigare. Varför ger du den endast en 3:a? Funderar på att köpa en även tll nästa år.
  • leson76

Tack Ari Gold. vi får hoppas att de får tillräkligt många påpekanden till sig att de åtgärdar problemet då overallen i övrigt är så bra + att den är så mycket billigare än Reima.

• leson76

kristinah skrev 2009-01-10 18:31:08 följande:

var bor ni? de skickar inte kläder alls - så man måste ta sig dit...och ajg avslöjar ganska sällan mina guldgruvor
    Var bor du Kristinah?
  • leson76

Grodan33 skrev 2009-01-14 20:30:42 följande:

Hej någon här som vet någon bra sida med regnkläder på rea?
    beror på vilken storlek. Batinki har Didrikson s.120 och uppåt.
  • leson76

Hur är Hummel är storlek? tänker främst på old scool jackorna och byxorna.

• leson76

Ari Gold skrev 2009-01-14 21:30:50 följande:

Just de jackorna är lite nätta i storlek (ska väl vara så).- I övrigt är de normala tycker jag.
    Tack Ari Gold :) hade för mig att det var så.
    OCH vilket affärssinne du har! Bara att gratulera! ;)
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!