• Kristyr

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Lokatt skrev 2008-12-22 11:24:48 följande:

hur länge ska man vänta på manuell berkäftelse från ajabaja? Tänkte eftersom ni sa det var stor risk att det var slut. Jag vill ju betala in = få grejerna
    undrar jag med...
  • Kristyr

Smultronbullen skrev 2008-12-22 20:35:03 följande:

Jag beställde en shampoodeldress från barnlycka tidigare i höst, den kom på en dag! Otroligt snabba... Jag mailade och talade om att jag var så nöjd samt ställde en fråga och fick svar inom en kort tid. Jag var vekligen nöjd!
    Kan bara hålla med..
  • Kristyr

imsevimsebadbyxor från minidani Billigt blev det!

• Kristyr

mmian skrev 2008-12-26 12:03:06 följande:

Någon som vet var jag hittar lurvjacka från MOLO på rea?
    Matador
  • Kristyr

Nivde skrev 2008-12-27 21:08:59 följande:

Hejhopp!Någon med koll som kan tipsa om var jag hittar fin Molo-rea? Jag tycker att jag har klickat och klickat mig igenom många affärer men verkar helt ha missat de med Molo.
    my-baby
  • Kristyr

BlygTjej skrev 2008-12-30 12:13:20 följande:

Är ute efter en skötväska till dubbelvagn, finns det på rea någonstans?
    pippilotta?
  • Kristyr

Matador. Brukar de sänka mer på rea eller?

En body jag verkligen vill ha där men det är nästan inte tillräckligt med rabatt..

eller någon som vet om denna finns någon annanstans billigare?
    www.matadorkids.se/index.php&productId=2367
    Iof är det fraktfritt på matador.. och en shop med lägre pris och frakt kan ju bli dyrare.. *hmmm*

• Kristyr

Skumboll skrev 2009-01-01 15:15:03 följande:

Hehe, fick nyhetsbrev från batinki att de började med sin vinterrea (40%) på webben idag, undantaget var nyheterna från molo.Stog inget om nova star så jag norpade snabbt ett par byxor. Nu verkar de vara borttagna från sidan. Får väl se om jag får ett par ändå...
    Hur får man reapris då?
  • Kristyr

Skumboll skrev 2009-01-01 15:24:12 följande:

Kristyr skrev 2009-01-01 15:21:26 följande:
    Ange kod "vinterrea" i kassan.
  • Kristyr

Hannahbejb skrev 2009-01-07 19:46:53 följande:

Fick mitt paket från hippo idag, nr 1509 och 2 av 4 plagg kom. Fast det ena plagget är felmärkt på hemsidan. Hade beställt en småfolkbody grön med äpplen och fick den med som är orange med grodor!! Huu, gillar inte alls orange. Nu tittade jag på hemsidan och insåg att om bildtexten inte stämmer med plaggen så att till den gröna bodyn står det smått orange med grodor och tvärtom. Men det tänkte ju inte jag på utan tittade bara på den stora bilden och att det fanns rätt storlek. Har mailat henne nu och förhoppningsvis går det att ordna smidigt.
    Samma sak för mig, när hon ringde idag. Eller tvärt om, hon sa att den med äpplen var slut (som jag inte beställt) men rabblade sedan upp vad som fanna (hur lätt var det att koncentrerar sig när man var på NKrean?) Hade beställt den med gröna grodor och den fanns kvar

Bra om det står rätt på hemsidan, jag shoppar efter bilder mer än text.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!