• Kristyr

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Ari Gold skrev 2009-01-30 12:33:09 följande:

gällde bara fysiskt verkar det som?
    japp!
  • Kristyr

ikve skrev 2009-01-30 14:57:02 följande:

Slänger in en lite fråga till er veteraner Någon stans det finns rea på Didrikssons jackor till barn?
    Köpte på kidzshop, om jag nu fick nån..... 240:- är bra pris
  • Kristyr

Pepper79 skrev 2009-01-30 16:17:22 följande:

Någon som ska till barnmässan i Uppsala? Brukar de ha bra pris på NS på sådana mässor?
    På underbarabarn mässa i älvsjö i höstas sålde de de grå (bruna) byxorna med blå eller röda sömmar för 250:-
  • Kristyr
    Fiffa5 skrev 2009-01-30 16:48:09 följande:
    Ngn som vet hur den här hoodtröjan är i storlek och om den finns på rea någonstans?www.freshmilk.se/popup_image.php&ima...
    kidzshoppen... men vet ju inte om det finns kvar.
  • Kristyr
    Ngn som vet hur den här hoodtröjan är i storlek och om den finns på rea någonstans?www.freshmilk.se/popup_image.php&ima...
    kidzshoppen... men vet ju inte om det finns kvar.
  • Kristyr
    Spojl?
    deras sida har inte hänt nått med på länge..
  • Kristyr

gambia90 skrev 2009-01-30 19:26:27 följande:

Ingen webbutik men ack så bra rea iallafall:ett tips till alla er som kan ta er till huddinge centrum.Brands- har utföräljning på allt med 50% (de skall flytta) de har bland annat odd molly, gant, peak  mfl. Det är stort och de har mycket kvar!OBS  ej min butik, ville bara tipsa
    Men det har de väl haft länge? Det måste ju väl utplockat där?
  • Kristyr

gambia90 skrev 2009-01-30 20:14:17 följande:

Har dom? Jag var där idag och då var det fullt på alla hyllor och stänger....
    Jaha... jag gick förbi affären i förra veckan och då stod det 50% på fönstrena. Jag gick inte in för jag trodde det skulle vara utplockat som de brukar vara på reorna där.
  • Kristyr

skulle vara trevligt med ett paket från kidzshop idag...

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!