• Ari Gold

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

ja imorgon...hm... vad heter den nu igen??? Funderar på om de har något danskt dock...

Vem som helst klarar en kris , det är vardagen som tar död på en
  • Ari Gold

Jag blev slumpmässigt räddad från min afasi av Buttelina här! Lillaw är det jag menar! De startar sin rea imorgon men minns inte vilka mäörken de brukar ha. Jag vet att de har småfolk men har för mig att det bara fanns i butik tidigare...inte helt säker.

• Ari Gold

Lilla Ego: ja de hade massor av gammalt i sin fyndkorg tigare i alla fall.

Rean startar redan inatt mne det vågar man väl knappt skriva här med risk för att hålla en massa tkiga shoppingstollar vakna halva natten. *S*

• Ari Gold
    jojoa75 skrev 2009-01-08 13:57:32 följande:
    gambia:det var en småfolktröja med äpplen, lila 98/104.
    Jag kan se i min magiska kristallkula att det kommer ligga en sådan ute på tradera i exakt den storleken inom ca 2 dagar eftersom en annan person som beställt samma ångrade sig.
  • Ari Gold

Jag fattar inte alls poängen med lurvarna...de funkar inte perfekt som jacka då de ej är vindtäta och inomhus blir det för varmt.

Min 2-åring älskar sin och vill ha den på sig inne utanpå tjocktröjan tills han blir svettig som en tomat. Om man försöker ta den från honom skriker han.

Jäkligt snygg men blir inte så mycket avänd eftersom man måste gömma den.

• Ari Gold

Jag hade älskat om de gjorde en variant med windstopper! De är supersnygga. Men inte optimal som innetröja pga långa ärmar och lätt att fastna mat och sådant i lurvet.

Nova Star gör ju en liknande variant med vindstoppande foder men de är inte alls lika coola färger tyvärr.

• Ari Gold
    saturnina skrev 2009-01-08 14:37:16 följande:
    Ari Gold skrev 2009-01-08 14:20:14 följande: Du kanske kan se i din kristallkula om någon kommer att lägga in en turkos mololurv med gul kant i storlek 104 på Tradera snart?
    Hehehe... ingen lurv i sikte i min kula tyvärr.
  • Ari Gold
    milimina skrev 2009-01-08 22:56:00 följande:
    jag tycker idat kan vara lite små i storlek, om man tänker på bodys och bodysuits. junior är en smalis, och trots att han har 92 i alla andra kläder är idat bodysuiten i 92 för liten för honom. när det gäller tröjor har han en som sitter som en smäck i 92
    Fleecetröjorna tycker jag är riktigt små också...men enligt vår lokala butiksägare har de gjort dem större på senare år. Jag har inte haft någpn på ett par år nu.

I alla fall....det där med att handla IdaT till 50% från Danmark tycker väl inte jag låter så supersmart om det inte är något särskilt man är ute efter som absolut inte finns här. Det blir ju med tanke på valutan lika dyrt som att handla på 30% rea i Sverige.
  • Ari Gold
    milimina skrev 2009-01-09 10:09:09 följande:
    jag har inte hittat fleecekläderna nånstans, om de finns finns de inte i rätt storlek, inte ens till fullpris så eftersom jag gett mej den på att få hem ett fleeceset till junior får det väl bli från danmark då
    Bubbel på stan har ju fleecetröjorna....men var det så att de inte tog in stora storlekar eller? Har för mig att vi var där och kollade ihop.

Jag har köpt på Cacau tidigare och de hade även stora (104 hade jag senast) men de har ju slutat ta in idaT.
  • Ari Gold
    Lille Mammsen skrev 2009-01-09 10:32:43 följande:
    Inga MOLO lurv-jackor kvar på REA någonstans...som kan beställas via nätet??? (stl.86,92,110,116)
    elva små troll har en mörkblå i 116...inte världens mest spännande färg dock.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!