Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
ja imorgon...hm... vad heter den nu igen??? Funderar på om de har något danskt dock...
ja imorgon...hm... vad heter den nu igen??? Funderar på om de har något danskt dock...
Jag blev slumpmässigt räddad från min afasi av Buttelina här! Lillaw är det jag menar! De startar sin rea imorgon men minns inte vilka mäörken de brukar ha. Jag vet att de har småfolk men har för mig att det bara fanns i butik tidigare...inte helt säker.
Lilla Ego: ja de hade massor av gammalt i sin fyndkorg tigare i alla fall.
Rean startar redan inatt mne det vågar man väl knappt skriva här med risk för att hålla en massa tkiga shoppingstollar vakna halva natten. *S*
Jag fattar inte alls poängen med lurvarna...de funkar inte perfekt som jacka då de ej är vindtäta och inomhus blir det för varmt.
Min 2-åring älskar sin och vill ha den på sig inne utanpå tjocktröjan tills han blir svettig som en tomat. Om man försöker ta den från honom skriker han.
Jäkligt snygg men blir inte så mycket avänd eftersom man måste gömma den.
Jag hade älskat om de gjorde en variant med windstopper! De är supersnygga. Men inte optimal som innetröja pga långa ärmar och lätt att fastna mat och sådant i lurvet.
Nova Star gör ju en liknande variant med vindstoppande foder men de är inte alls lika coola färger tyvärr.