• Ari Gold

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Jag borde också handla en didriksons vinterjacka tíll 5-åringen till nästa vinter.

Jag har nämligen en svart didriksons vinterjacka i förrådet som min äldste ska få ha nästa vinter. Den köpte jag på en bytardag för 60 spänn i nyskick...

Vem som helst klarar en kris , det är vardagen som tar död på en
  • Ari Gold
    Lille Mammsen skrev 2009-01-11 12:13:04 följande:
    SNABBT svar önskas!! har en dotter som drar ca 104 i kläder o 104 i pop jackan som e liter rymlig....vilken stl. skall jag välja på didrikson jacka för att brukas nästa vinter??
    110 borde väl räcka?
  • Ari Gold

Jag har för mig att slutreorna brukar komma runt månadsskiftet januari-februari och därefter.

• Ari Gold
    Moonis skrev 2009-01-11 12:08:50 följande:
    Man vet ju det att man kan få igen en del sen vilket är skön Runt 2500:- blev det, mer än jag planerade att handla för. När brukar dom ha halva reapriserna?
    Jag har inte räknat på min rea-shopping ännu... Jag har köpt 2 NS-jeans, 1 par NS mjukbyxor, 3 småfolk-tröjor, 1 småfolkbodysuit, en molo-tröja, ett par molo-jeans och en molo-body. That's it!

ca 1400kr tror jag
  • Ari Gold

Jag handlade inte ett enda plagg på kalendrarna. Tycker inte det var n¨ågra tillräckligt bra erbjudanden.

30% rabatt är inte rea för mig...då ska det vara något jag veeeerkligen suktaer efter.

Dessutom hade jag redan köpt mångta av de saker som kom upp i kalendrarna på 70% rea eller andra bättre erbjudanden tidigare på hösten.

Jag har iofs ingan baby, i spädarnsstorlekar fanns det kanske bättre erbjudanden.

• Ari Gold

Nu har jag okså beställt en didriksons-jacka. Tack för tipset!

Själv vill jag tipsa  om att elva små troll lagt ut kategori "småfolk lagerrensning" som jag inte tror legat där förut och som inte är undantaget från reakoden. De hade även småfolksolhattar på "sista paret ut" som också omfattas av reakoden.

• Ari Gold

MELLAAN - det står i infotexten och där står även vilka undantag som finns från rean. De flesta plagg i den vanliga småfolkkategorin är undantagna. Koden ger 40%

• Ari Gold

Jag kan ha fel, men med "fåglar & elefanter" tror jag de menar det tryk som heter just "fåglar & elefanter".

• Ari Gold

Vet inte på nätet men hos oss rear Coop forum kavat just nu.

• Ari Gold
    Buttelina skrev 2009-01-12 10:25:43 följande:
    oj men du måste ju fått ett måndags ex. min regnbåge är använd i två säsonger och ser ut som ny.
    De verkar växla lite i material f¨rån år till år...de jag hade förra vintern (förförra vintern kollektion) läckte vatten båda två, den jag har í år (beg ur förra årets kollektion) håller tätt i tyget men har nötskador längst innerbenssömmarna vilket inte de andra fick lika lätt. '

Vet inte hur länge de gjort overaller men får käsln av att de fortfarande provar sig fram.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!