• Lejån

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Om vi nu får hem mikkline:arna så kommer det nog att införskaffas underställ också.

längtar efter sommar & sol
  • Lejån

Jaja, I knew it. Någon som beställt en mikkline från Kidz och fått den?

• Lejån
    tinkerbell74 skrev 2009-01-31 23:20:16 följande:
    Är det nån som vet om kidzshoppen brukar vara snabba med att sätta tillbaks pengar på kortet när varorna inte finns? Jag beställde ju på 60% och bara 1 av 4 varor fanns... nu när jag kollade kortet är ju ändå allt draget. :-/
    tidigast tisdag fick jag som besked
  • Lejån
    tinkerbell74 skrev 2009-02-01 11:57:52 följande:
    Lejån skrev 2009-02-01 10:35:50 följande: OJ! Så länge. Jag blir lite grinig för på telefon fattade jag det som att en av mina ordrar (hade två), där inget fanns kvar, inte alls skulle aktiveras på kortet... suresure. :-/
    Ja tror du jag blev happy då när jag först fick svar på att en sak var skickad och två minuter senare får jag höra att den inte alls fanns utan att det var ngn annans som var skickad. *suck* Och då ligga ute med pengar i flera dagar är ju lagom roligt.
  • Lejån
    ÖNadja skrev 2009-02-01 13:23:04 följande:
    Lejån skrev 2009-02-01 13:09:08 följande: Kan ju tycka det är lite fult gjort. Det står ju att pengarna ska dras först när paketet är skickat!
    ja man fick ju liksom upp hoppet om att få sina saker! Nu såg jag förresten på banken att jag får pengarna imorgon.
  • Lejån
    Kristyr skrev 2009-02-02 11:56:19 följande:
    skulle vara trevligt med ett paket från kidzshop idag...
    lycko dig om du får ett paket! Får väl trösta mig med att jag iaf fått tillbaka pengarna idag
  • Lejån
    Kristyr skrev 2009-02-02 12:19:41 följande:
    Lejån skrev 2009-02-02 12:15:16 följande: Hoppas iaf, har ju inte fått tillbaka mina pengar....
    Tycker du ska ringa och fråga. När jag pratade med dem hade de ju ingen större koll på ordrarna lät det som... Ingen hade sett mitt ordernummer typ och ingen hade packat. *hm* Jag fick ju dessutom först svaret att det var skickat, sen ringde de upp och sa att det inte fanns.
  • Lejån
    Tezz80 skrev 2009-02-02 14:16:52 följande:
    Kristyr: grattis! Vad hade du för ordernummer? Då kanske jag inte ska sluta hoppas riktigt än... *hoppas, hoppas* Vore ju kul om varorna kommer, hehe fast det tycker nog inte maken som gett mig shoppingförbud i en vecka
    vad väntar du på?
  • Lejån
    Tezz80 skrev 2009-02-02 14:51:17 följande:
    Krisyr: då slutar jag hoppas igen, jag hade nr. 5852 om jag inte minns fel... och den borde varit skickad. Lejån: Två overaller, Mikk-line barn och Me too bebis, så inte så många saker denna gång
    då vill jag absolut veta om du får.
  • Lejån
    Tezz80 skrev 2009-02-02 15:20:14 följande:
    Lejån: jasså... hurså, beställt liknande själv? Men till min besvikelsen men inte förvåning så fick jag svar från dem nyss att mina varor var slut och att de har satt tillbaka pengarna. Så antar att pengarna snart finns igen.
    Jo, jag försökte få två mikkline men det gick ju dåligt.
  • Lejån
    Tezz80 skrev 2009-02-02 15:51:29 följande:
    Myggis: det verkar som att mina pengar betalades tillbaka den 30e på kvällen men det kan väl dröja till man ser det. Så antar att det är på G. Lejån, hojta till om du hittar dem billigt någon annanstans. Har haft till dottern tre vintrar nu och kommer ha nästa med... men ser ut att bli köpa först i höst.
    har bara fått nys om dem "live" på två ställen som inte har web-butiker tyvärr. Och då såklart inte lika billigt som kidz hade.
  • Lejån
    Tezz80 skrev 2009-02-02 16:30:02 följande:
    Lejån: på Kidzshop var de ju nästan gratis, så synd att man inte fick en sån Sparar jag bara ett par hundra eller mindre väntar jag hellre till i höst med att köpa en så att jag vet att det blir rätt storlek.
    ja, jag tänkte likadant. Köpte två overaller på babylands rea nu istället, det blev också galet billigt så det känns som om man vågar riskera en storleksmiss då.
  • Lejån
    Myggis skrev 2009-02-03 09:50:30 följande:
    Men hur lång tid ska det ta för Kidzshoppen??Någon som fått pengarna än?I eftermiddag ringer jag dit igen!
    Fick pengarna igår.
  • Lejån
    Kristyr skrev 2009-02-03 14:03:05 följande:
    Beställde från modelmini igår och fick avi om paker idag :)Har även fått avi från kidzshoppen idag.
    grattis till paket!
  • Lejån
    Ari Gold skrev 2009-02-03 14:36:53 följande:
    Vår lokala barnbutik (Bubbel) i Örebro har sänkt till halva reapriset nu...jag handlade grejjer där för 1100 idag som hade kostat 3500 innan. = Bra rea!
    ja det är DET som kallas rea! Undrar just om fler bubbel har sänkt... *sugen*
  • Lejån

men vad... Nu har jag fått ett mail från Kidz med rubriken "avbeställd", sedan inget mer. Ingen text alls i mailet. *haha* Vaddå avbeställd? jag har då inte avbeställt nåt. 
    När jag provade att svara på det får jag tillbaka det då det ej går att maila dem. Skumt!

Någon annan som fått ett sådant mail?

• Lejån
    Lokatt skrev 2009-02-09 21:10:45 följande:
    oj då, bra att veta! Tack! Jag har bara fleece och bomulls speedy. där är fleecen liten och bomull mer normal.Men törs man köpa 1-3år till en 4.5åring? Låter litet ändå?
    Vet du huvudomf?
  • Lejån
    Lokatt skrev 2009-02-09 22:18:38 följande:
    nej inte exakt, men stl 52 på vanliga mössor tror jag.Jag får mäta imorgon kanske.Har du en frotte i stl 1-3 eller?
    nej det har jag inte. Vet inte hur jag tänkte. har ju bara vanlig och lurv...
  • Lejån
    NovaAlexandra skrev 2009-02-11 18:09:26 följande:
    Tezz80 skrev 2009-02-11 08:08:06 följande: dom mejlade mig idag och frågade vilken skötväska jag ville ha i mitt paket. dom höll på och packa frö fullt sa dom. sist tog det två-tre dagar.
    Åh, vad fick du välja på?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!