• corrob

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

imorgon blir dottern 7 månader så jag har en superb anledning till att shoppa lite extra :) Och så har vi haft vinterkräksjukan här hemma så jag måste få tröstshoppa lite också.

har lpl någon fraktavgift? så sugen på klänningar därifr, bla en från moonkids - någon som vet hur de är i storlek. fanns bara 74/80 och hon har precis börjat använda 74 nu, vågar jag ta den?

• corrob

vet ni när polarn o pyret startar sin mellandagsrea?

• corrob

jag har hittat en massa kul på batinki tack vare denna tråden :D
    Några molo tröjor och byxor :)
    Ska till Smallkids fysiska butik imorgon och kolla in vad de har för kul på rean också.
    Verkligen inte bra för plånboken att hänga i den här tråden !

• corrob

Lokatt skrev 2009-01-02 23:41:49 följande:

man betalar direkt med kortet ju märkte jag nu   vill ju inte betala in fel belopp o krångla med det sen
    man kan välja förskottsbetalning, det gjorde jag iaf..
  • corrob

en fråga bara - ni som beställt kläder på Skurk-kids.com har ni fått det ni beställt?
    Beställde två par Cheap monday jeans och förskottsbetalade och nu när jag skulle gå in på sidan så fanns den inte?

• corrob

corrob skrev 2009-01-03 14:13:50 följande:

en fråga bara - ni som beställt kläder på Skurk-kids.com har ni fått det ni beställt? Beställde två par Cheap monday jeans och förskottsbetalade och nu när jag skulle gå in på sidan så fanns den inte?
    ah sorry, hade tydligen skrivit in fel adress, var helt säker på att det var skurk-kids.com men tydligen inte :D
    glöm mitt inlägg :)
  • corrob

har inte kollat in på ett tag och direkt när jag kikade in så såg jag att det självklart var oemotståndlig rea ;)
    så nu har jag köpt mina första Nova star jeans till lilltjejen från kidzshop, betalade med kort så jag hoppas att jag får dom. någon som vet hur de jeansen är i storleken? :S

• corrob

vet ni om kidzshopen hade automatisk uppdatering igår? för nu har iallfall pengarna dragits från kortet för nova star jeansen, vågar man tro på att dom kommer med posten isåfall ?

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!