• karmasus

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Kolla a-bay.jetshop.se/ för DC-skor.

Kolla i outlet-kategorin!
    De har ta 3 betala för 2 på den kategorin.

Simple me skrev 2009-01-13 07:43:35 följande:

GodMorgon!Frågar här där jag vet att ni har bra tips converse och dc skor vart hittar jag det till bra pris?Till 13åring samt 11åring tack snälla om ni tar er tid..
  • karmasus

Jag tycker du ska stå på dig och kräva hela summan - det har du rätt till.

Ring konsumentrådgivningen i din kommun så kan du få bra hänvisningar du kan ha med dig när du kommunicerar med lillaw.
    (brukar stå på kommmunens hemsida)

Malin med Tim skrev 2009-01-13 10:41:15 följande:

Nä jag tänker inte handla därifrån något mer! Nej hon har inte sagt att jag lika gärna kanske har fått det utan hon skrev såhär: "Jag hoppas att du ändå kan tycka att det är ok att vi delar på kostnaden. Det bygger ju på att vi båda litar på varandra, du får lita på mej när jag säger att paketet har gått iväg och jag får lita på dej när du säger att det inte har kommit fram. Båda har ju lika svårt att bevisa sin sak i detta fall..."Jag undrar om hon tyckte att det var ok om hon beställde en soffa som aldrig kom fram men hon fick ändå betala halva soffan!
  • karmasus

Butiken har ansvar för produkten tills den är levererad.

Med levererad menar man att den når dig som kund. Har du inte fått något brev/paket så är den inte levererad.

• karmasus

de kan inte friskriva sig då lagen är tvingande. =)

Bara att stå på sig och hänvisa till konsumentrådgivarna i kommunen.

Wailea skrev 2009-01-13 11:12:06 följande:
    Undrar om man kan friskriva sig från det, t.ex genom att uppmana kunderna att välja REK...Vissa gör ju det Vore intressant att veta vad som gäller. Om någon ringer någon gång kan ni väl passa på att fråga!
  • karmasus

Stå på dig och acceptera inget annat än alla pengar tillbaks.

Lillaw har ansvar för varan tills den är levererad, dvs kunden mottagit varan.

Malin med Tim skrev 2009-01-14 07:51:07 följande:

Mitt paket försvann och hon erbjuder mig att få tillbaka halva varuvärdet Funderar över om de har rätt att göra så. De ska tydligen vara ansvariga fram till dess att varan nått mig.
  • karmasus

a-bay.jetshop.se/
    KANONREAN BÖRJAR KL. 20
    söndag den 18:e

Välj 2 produkter betala för 1!

Du får den billigaste varan gratis - rabatten syns när du kommer till KASSAN.

De har bla DC -skor

(inte min shop.. har bara shoppat där)

• karmasus

Det kommer nog frotté nu till våren så det är svårt att hitta någon mössa i rätt storlek =)

Men kolla denna:
    litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx

Tabby skrev 2009-01-19 22:03:57 följande:
    Testar igen. Har någon sett kik kid frotte mössor någonstans i st 5-9 mån? Inte mer rosa då det inte passar till fleecen.
  • karmasus

och här...

www.sweetfunky.se/ShowProduct.aspx

Tabby skrev 2009-01-19 22:03:57 följande:
    Testar igen. Har någon sett kik kid frotte mössor någonstans i st 5-9 mån? Inte mer rosa då det inte passar till fleecen.
  • karmasus

040-129898

Lejån skrev 2009-01-23 09:08:15 följande:
    Ingen som har tel.nr till BomBom??
  • karmasus

Molo är snyggare, Men mikk-line är smidigare och smartare.

Lejån skrev 2009-01-23 10:03:49 följande:
    Åh nu måste jag få råd av er igen. Mikkline eller molo??
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!