• studentbruttan29

Vet du vem snygga Rocco Siffredi är?

Kyss

Berätta hur du fick veta hur denna man existerar!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-20 19:36
    Nu blir jag lite lätt upprörd..hur kan HAN vara äcklig när tjejerna vill knulla honom och hänger efter honom som om han vore en Gud. (iofs, han ÄR en knullgud!)

Är inte tjejerna också äckliga då??
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet du vem snygga Rocco Siffredi är?
  • Familytime

Men är det inte han som samarbetar med "Buttman" i Buttman-filmerna? Buttman själv är väl HIV-positiv eller nåt, så han får stå bakom kameran?

Antingen har jag rätt, eller så har jag jävligt fel...

• Anonym (kk)

Han är min husgud..& onaniobjekt nr 1

• Nyfiken gul

jag vet... har sett en del filmer och jag säger bara uäääääck vilken äcklig karl!!

så förnedrande mot sina motspelerskor. jag blir bara arg när jag ser honom..

må så vara att han anses som en förebild inom branchen men nej tack!

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Familytime

Jag hade rätt... hihi! Ja, jag håller med nyfiken gul. Han är vidrig mot tjejerna. Fast jag tror också att det är en del av dealen, så att säga.

• studentbruttan29
    Vad glad jag blir!! Älskar (än så länge) elva av er här på FL!!
  • studentbruttan29
    Nyfiken gul skrev 2008-11-20 19:30:28 följande:
    jag vet... har sett en del filmer och jag säger bara uäääääck vilken äcklig karl!!så förnedrande mot sina motspelerskor. jag blir bara arg när jag ser honom..må så vara att han anses som en förebild inom branchen men nej tack!

Han är EJ så mot sin fru ska du veta (om du vill ändra uppfattning om honom som PERSON, ej som skådespelare).

• Nyfiken gul

det är såna skådisar som han som gör att industrin har dåligt rykte och som gör att många tjejer tycker det är förnedrande när deras karlar vill se...

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Lurvenpajsaren

Jepp, mannen med världens kraftigaste och längsta sprut.

• LinksMamma

Haha ja honom har jag studerat några gånger tillsammans med sambon

Svar på tråden Vet du vem snygga Rocco Siffredi är?