• studentbruttan29

Vet du vem snygga Rocco Siffredi är?

Kyss

Berätta hur du fick veta hur denna man existerar!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-20 19:36
    Nu blir jag lite lätt upprörd..hur kan HAN vara äcklig när tjejerna vill knulla honom och hänger efter honom som om han vore en Gud. (iofs, han ÄR en knullgud!)

Är inte tjejerna också äckliga då??
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet du vem snygga Rocco Siffredi är?
  • MansonDust

Förstår inte hur han kan ses som en "Gud" eller legend. Det är ju bara tragiskt att folk ser upp till en sån som han.

♥ Star -02, Ninja -06, Trean BF 9 Jan -09 ♥
  • Heleniz

Själbklart vet jag vem han är...
    Snygg?!?!?
    Nja, tycker att han ser ut som en tysk bög.

• Badgirl

"Menar du att det kommer tiotusen tyska bögar???"
    -Neeeej!
    "Ok, så det kan inte komma tiotusen tyska bögar"
    -Nej, eller ja det vet jag ju inte

• LindaJohansson81

Anonym (snygga?) skrev 2008-11-21 09:35:40 följande:

Och barnporr är inte heller vidrigt då eller? Med tanke på hur mycket som cirkulerar runt menar jag...
    Du kan väl knappast jämföra Roccos filmer med barnporr????

Roccos filmer är proffessionelllt inspelade och LAGLIGA!
  • Anonym

LindaJohansson81 : Håller med. Ska vi diskutera vidrigheter så kan vi ta upp allt sjukt som cirkulerar! Var med om en vidrig upplevelse när en kompis visade vad han hittat på nätet; en film där två påtända killar plockar upp en stackars hora och sen förgriper sig på henne å det grövsta. Filmen var inte proffesionell och det som hände var "for real". Då mådde jag illa! Rocco är en entreprenör - om man sen inte gillar hans filmer är ju en annan sak.

• bodegapeppe

AAhh, det är den italienska killen som kör hela sitt långa organ i analen på tjejerna medans han trycker ner deras huvud i toaletten.

Mysigt?

• LindaJohansson81
    Anonym skrev 2008-11-21 10:05:43 följande:
    LindaJohansson81 : Håller med. Ska vi diskutera vidrigheter så kan vi ta upp allt sjukt som cirkulerar! Var med om en vidrig upplevelse när en kompis visade vad han hittat på nätet; en film där två påtända killar plockar upp en stackars hora och sen förgriper sig på henne å det grövsta. Filmen var inte proffesionell och det som hände var "for real". Då mådde jag illa! Rocco är en entreprenör - om man sen inte gillar hans filmer är ju en annan sak.
    Nej, visst finns det saker som är for real som är grova! Hemska.

Men vad folk glömmer är att det är PORR SKÅDESPELARE.
  • LindaJohansson81
    bodegapeppe skrev 2008-11-21 10:08:39 följande:
    AAhh, det är den italienska killen som kör hela sitt långa organ i analen på tjejerna medans han trycker ner deras huvud i toaletten. Mysigt?
    Ja, en del VILL ha det så.
  • Sniglar och Krut

Men suck och jävla jättestön. Oavsett VAD man tycker om filmerna så går det inte att komma ifrån att det är filmer utan inblandning av djur eller barn. Det är vuxna människor som har mer eller mindre trevlig sex.
    Vissa finner det väldigt upphetsande, andra rycker på axlarna, många tycker att det är vidrigt. Men att försöka övertala någon som tänder på det att det är lika sjukt som barnporr är lika långsökt som att försöka skylla filmerna på Tomten.

Det är rent patetiskt att folk ska göra alla kvinnor i porrfilmen till offer jämt. Rocco gör ditten och datten och kvinnorna i filmen är helt chockade och förnedrade.
    Vad ni inte begriper är att ni nervärderar dessa kvinnor genom att direkt VETA att man omöjligt gör detta frivilligt utan är en förtryckt varelse av svagare kön som hamnat i klorna på Rocco.

Tror ni verkligen på det på riktigt?
    Roccos filmer spelas inte in i en skitig källare på en bakgata i Moskva. Det finns kvinnor som skulle BETALA för att få filma med honom.

Jag finner inte hans filmer speciellt underhållande, jag är inte speciellt förtjust i våld av någon sort. Rollspel eller ej. Men jag tycker inte synd om människor som inte är som jag.

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
  • Anonym

LindaJohansson81: ja absolut! Vad som förvånar mig är att så många här tycks vara så upprörda över Rocco-filmerna?? Samtidigt så läser man ju tråd efter tråd här om hur skönt det är med både det ena å det andra hemma i stugorna..Det fistas, trekantas och a-sexas för fulla muggar.

Svar på tråden Vet du vem snygga Rocco Siffredi är?