Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Varför blir han inte riktigt hård?

Jag har en ny kille, vi är väldigt kära i varandra och han säger ofta att jag är snygg och sexig - det har han också sagt till folk långt innan vi blev ett par så jag tvivlar inte på att han blir kåt på mig. Ändå får han inte alls så hårt stånd som jag är van vid från tidigare killar, och eftersom han heller inte har så grov penis (längden är normal) så känns det inte så mycket för mig. Jag har tidigare haft ganska välutrustade så jag försöker göra knipövningar för att det ska kännas mer, är ju nojig för att han inte ska känna mig heller, men jag undrar ändå:

Varför blir han inte riktigt hård?
    Vad kan man göra åt det?
    Ska tar jag upp det med honom, hur?

Vi har haft sex kanske tio gånger och det verkar inte som att det bekymrar honom, han säger att det är det bästa sex han haft. Själv blir jag vansinnigt kåt och våt av honom, men när han stoppar in den blir det inte så bra som jag hoppats .

• Svar på tråden Varför blir han inte riktigt hård?
  • Anonym (?)

Jo, jag har provat penisring mest på skojs skull med ett ex, han hade över medel i tjocklek men föreslog det själv för att han sett det på porrfilm och tyckt att det sett häftigt ut med riktiga blodådror. Han fick dock ha den största storleken och det funkade bra ändå tills han skulle ta av den - då fick han jätteont och fick klippa av den med sax, inte trevligt.

Jag kan dock tänka mig att prova det igen om jag kan säga våga säga det på ett bra sätt men det som bekrymrar mig är ju också VARFÖR den inte blir så hård? Dessutom klarar jag utmärkt att stimulera klitoris själv och det vet han så det hade inte hjälpt att säga att det var av den orsaken.

• Anonym (?)

Ja, den är väldigt mjuk jämfört med de jag haft sex med tidigare, men ser man honom i ögonen ser han jättekåt ut, hmm? Han kanske är spänd, inte vet jag - vi tar initiativ båda två och så. När jag suger honom känns den hård, men när han eller jag ska föra in den känns den mjuk. Jag känner och kan lätt krama mitt eget finger i mig så jag tror inte att det är jag som är slapp.

Jag vet inte om han skulle reagera negativt, men det är inte så jättekul att föreslå hjälpmedel när man haft sex så få gånger. Men jag mår dåligt av att det inte känns så mycket och jag skulle vilja säga någonting, men han verkar ju nöjd. Är det vanligt att killen slaknar för att han vill för mycket så att säga, typ prestationsångest eller nåt? Vi är 20-25, har inte frågat hur många han legat med men han är ju inte oskuld direkt.

• Anonym (?)

Eller ja, slaknar ska man kanske inte säga, han har ju stånd men inte så som jag förväntar mig.

• Anonym (?)

Har haft sex i två veckor ungefär - han är pigg och glad som vanligt annars och vill gärna ligga .

• Anonym (?)

Alltså jag vill absolut ha honom, har inte en tanke på att göra slut eller så.

Vi har haft sex både med bara ett värmeljus tänt och i fullt dagsljus, det var ingen skillnad.

Jag har redan sugit/runkat honom till utlösning, var helt normalt åt det snabba hållet, men det är när han penetrerar som han inte känns hård för mig. Han kommer inte för fort när han är i mig. Jag förstår hur du menar, men eftersom han inte verkar uppleva det som ett problem vill han ju komma in i mig. Som jag upplever det är vi väldigt avslappnade med varandra, går till köket nakna med armarna om varandra efter sex och så och jag har tagit hans sperma i munnen osv. Jag är väldigt naturlig när det gäller sex och det borde han ju känna så jag vet inte vad det kan vara...

• Anonym (?)

Tack för tipsen, nej han röker inte och dricker inte mer än normalt. Han är smal och i normal kondition. Jag gick hem till honom igår vid midnatt faktiskt och provade den varianten av ridställning, funkade alldeles utmärkt, han kändes hårdare än innan och det varade lagom länge. Jag har kommit fram till att det är bäst om vi har penetrerande sex först och att jag kommer sedan, för när jag får g-punktsorgasm (med fontän), vilket jag behöver fingrar till, så blir jag lite större där nere precis efteråt och det hjälper ju inte direkt heller och jag sa bara till honom att det var bättre att ta det till sist om han vill känna mig så trång som möjligt och då log han bara .

Nu känner jag mig lite bättre till mods, blev bara så ängslig, man tänker att han kanske inte tänder på en fullt ut eller kan slappna av och ge sig hän. Om några veckor när den första stora spänningen lagt sig blir det förhoppningsvis bättre, annars får jag ta upp det med penisring med honom.

Svar på tråden Varför blir han inte riktigt hård?