• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • slemtorsk i din bralla

ja var finns säsong 15??? Någon som vet om kanal 5 ämnar att sända den någon gång.. finns ju inget bättre att träna till (förutom Biggest Loser dårå)...å andra sidan tränar jag inte nu pga foglossningar men något ska man ju fördriva dagarna med när man pluggar ha ha ha..

• MammaSandra1989

Jag tror 15 kommer snart för idag startar säsong 13 och då får vi väl se alla dom och sen 14 så om runt 2 månader.

• 0rion
    MammaSandra1989 skrev 2012-09-11 07:53:56 följande:
    Jag tror 15 kommer snart för idag startar säsong 13 och då får vi väl se alla dom och sen 14 så om runt 2 månader.
     2 månader är ju inte snaaart! ;D
  • slemtorsk i din bralla
    MammaSandra1989 skrev 2012-09-11 07:53:56 följande:
    men säsong 14 har ju legat på kanal5-play hur länge som helst..kommer 15 dit innan det sänds också?? Någon som vet?
  • 0rion
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-11 17:05:00 följande:
    men säsong 14 har ju legat på kanal5-play hur länge som helst..kommer 15 dit innan det sänds också?? Någon som vet?
    det brukar ju kunna upp samma dag som det sänds på tv :)
  • slemtorsk i din bralla
    0rion skrev 2012-09-11 17:08:28 följande:
    det brukar ju kunna upp samma dag som det sänds på tv :)
    fast inte säsong 14 som sagt.. den har ju legat där ett år snart... och den har väl inte sänts än på kanal 5?? Iaf så sändes den INTE när den lades upp på kanal 5. Jag har ju inte ens femman så jag kollar ju bara play...men kommer det om två månader är det perfekt då jag sitter med min C-uppsats då och sånna program är precis vad min hjärna behöver för att vila lite haha
  • 0rion
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-11 17:11:54 följande:
    fast inte säsong 14 som sagt.. den har ju legat där ett år snart... och den har väl inte sänts än på kanal 5?? Iaf så sändes den INTE när den lades upp på kanal 5. Jag har ju inte ens femman så jag kollar ju bara play...men kommer det om två månader är det perfekt då jag sitter med min C-uppsats då och sånna program är precis vad min hjärna behöver för att vila lite haha
    gick inte säsong 14 på tv för ett tag sen?? typ 3 mån sen eller har jag fel?
  • 0rion

eller så kanske de bara var så att de las ut på play, den sista säsongen

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)