• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • 0rion
    zarah skrev 2012-10-09 14:10:24 följande:
    Jag vill ju inte förstöra något men det heter ju faktiskt Unga Mödrar av en anledning :P Eller jag har fel?
    hur menar du? bara för att man är ung mor behöver man ju inte vara "white trash".
  • Caspersmama

Hela mitt kom visst inte med såg jag nu, skrev ungefär samma som 0rion, tråkigt att unga mammor automatiskt klassas som trash, hade återigen tyckt att det hade varit nice med en liten bredare syn, dem kunde haft någon ung kärnfamilj t.ex som inte lever på bidrag! Man kan kämpa med sin föräldraroll även om man inte har sociala och/eller ekonomiska problem vilket skulle ge ytterligare en vinkel på det hela..

• zarah
    0rion skrev 2012-10-09 17:07:30 följande:
    hur menar du? bara för att man är ung mor behöver man ju inte vara "white trash".
    Det säger jag absolut inte heller. Men alla här inne drar ju alla över samma kam. Där finns faktisk mammor i den serien som faktiskt vill sköta sig och vill komma någonstans. Kolla bara nadia till exempel. Hon om någon är ju klar i skallen och väldigt vättig. 

Jag har absolut inget emot unga mammor då min mamma va 17 och 19 när hon fick min bror. Jag om någon tycker absolut inte att alla är trash. 
    sen det vi ser i serien är inte allt givetvis.  
  • Caspersmama

Zarah: Du besvarade ju mig med att säga att det faktiskt heter just Unga Mödrar vilket var ett märkligt svar då jag klagade på att dem bara visade WT. Har inte sett alla säsonger eller program men minst 4 av 5 familjer i dem avsnitt jag sett får mig att vilja spy av deras eget pinsamma beteende, självklart finns det undantag men dem är få i just detta programmet såvitt jag sett..

Dock tycker jag fortfarande att det gott kunde vara en bredare vinkel på programmet eftersom det annars blir fokus på ung mamma

• zarah
    Caspersmama skrev 2012-10-10 22:12:23 följande:
    Zarah: Du besvarade ju mig med att säga att det faktiskt heter just Unga Mödrar vilket var ett märkligt svar då jag klagade på att dem bara visade WT. Har inte sett alla säsonger eller program men minst 4 av 5 familjer i dem avsnitt jag sett får mig att vilja spy av deras eget pinsamma beteende, självklart finns det undantag men dem är få i just detta programmet såvitt jag sett..

Dock tycker jag fortfarande att det gott kunde vara en bredare vinkel på programmet eftersom det annars blir fokus på ung mamma
    Ja jag ber om ursäkt jag missförstod inlägget såg jag sen :) Jag fattade det som att det skulle vara "fler vanliga föräldrar" ett misstag ifrån mitt håll. Och jag ber om ursäkt för det. 

• yndig

Arrgh! Nu vill jag att säsong 15 ska börja! Gillar deras FB-sida så man får se lite klipp ibland men är grymt sugen på hela avsnitt nu

• anette 81

Kan du länka?

yndig skrev 2012-10-11 16:00:11 följande:
    Arrgh! Nu vill jag att säsong 15 ska börja! Gillar deras FB-sida så man får se lite klipp ibland men är grymt sugen på hela avsnitt nu

• Prins Williams Mamma

Vart har unga mödrar tagit vägen?

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)