• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • mmelody

Men usch vad läskigt att Malou-Stellas mamma blivit överfallen!

Och vad tråkigt att bland annat Melissa inte kommer vara med i serien mer, en av mina favoriter! Rynkar på näsan

• GullpuckotMe

ngn som vet när nya avsnitten börar sändas på tv? nu sänder dom väl bara gamla avsnitt från norska?

• Bonnevier

har rebecza tagit bort sin facebook? nån som vet om hon fått barnet än? för det var ju i sep som hon hade bf.

• zora6
    Bonnevier skrev 2010-09-21 08:20:53 följande:
    har rebecza tagit bort sin facebook? nån som vet om hon fått barnet än? för det var ju i sep som hon hade bf.
    Hon är planerad till 23 sep om jag inte mins fel.
  • bara lilla jag
    Bonnevier skrev 2010-09-21 08:20:53 följande:
    hon kanske bara gjort den hemlig för alla som hon inte är vän med eller som hon inte bjudit in... kanske på grund av sånna här trådar :D haha
  • Bonnevier

konstigt, för jag va vän med henne, men inte längre. Kommer inte in på den där länken du skrev.

• annakohler
    Bonnevier skrev 2010-09-21 20:29:51 följande:
    konstigt, för jag va vän med henne, men inte längre. Kommer inte in på den där länken du skrev.
    Rebecza Bambini det namnet får du skriva är inga problem för mig o hitta henne

mamman till sonny minns ni henne

hon heter Dina Lykke Hilfeldt och mamma till en tjej med
  • Evsi

Usch, tycker det är så hemskt att Stine har orsakat lille Benjamins hjärnskada så han blev inlagd på sjukhus. Nån som vet hur han mår idag. Sitter Stine fortfarande i fängelse?

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)