• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • TvåTrollsMamma
    Småtokig skrev 2010-10-12 17:09:22 följande:
    För de som har missat det så verkar Norska unga mödrar gå vardagar kl 17 på kanal 5
    Nytt eller repriser?
    Oliver 070214 Elin 100225
  • mamma hampus

Tack att det är någon som tittar på det..ja jag tror också att det e nya avsnitt men väldigt tråkigt att de inte kan sätta ut på nätet för man har ju missat massor då ju..för de har ju inte visat någon reklam på tv.n om det och det är dåligt tycker ja...nu pratar ja om de "norska unga mödrar"

• Helennnna

Jag har sätt endel av de norska mödrarna men det är inte alls lika roligt. Eftersom man såg de danska från början och har "lärt känna dom". Men nu verkar det nästan som om dom har tänkt fortsätta med norska för det är ju det som har visats i något halvår eller? Va jättelängesen nu som det var de danska. Gick väll lite repriser i somras men det va ju som sagt repriser :/

• mamma hampus

jo jag har idag men hon var sjuk som kunde svara på sådana frågor men jag skall ringa på tisdag igen för jag har skickat i väg ett mejl så läser hon det på måndag om jag inte har fått ett svar så kommer jag ringa på tisdag de har ju bara 2 h i telefon tid och det är mellan 10-12.00

• Ant85

De norska unga mödrarna är ju helkassa... hoppas kanal5 tar sitt förnuft till fånga och visar den danska igen snart.

• Helennnna
    Ant85 skrev 2010-10-15 13:54:04 följande:
    De norska unga mödrarna är ju helkassa... hoppas kanal5 tar sitt förnuft till fånga och visar den danska igen snart.
    Håller med dig
  • hipmarygirl
    mamma hampus skrev 2010-10-15 13:38:21 följande:
    jo jag har idag men hon var sjuk som kunde svara på sådana frågor men jag skall ringa på tisdag igen för jag har skickat i väg ett mejl så läser hon det på måndag om jag inte har fått ett svar så kommer jag ringa på tisdag de har ju bara 2 h i telefon tid och det är mellan 10-12.00
    Åh, spännande! då ser vi fram emot svaret
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)