Inlägg från: delifi2 |Visa alla inlägg
  • delifi2

är det försvarsbart att....

slänga ut sina barn???

om ni tycker att brnet har gjord fel, typ druckit slänger ni ut era barn då??

jag skulle aldrig i livet kunna slänga ut mina döttrar nånsin även om de kommit hem fulla eller om de blivit med barn eller tagit nån narkotika.

Tyvärr händer det min dotters kompisar å de hamnar alltid här, vrf jo för att även om jag tycker att de har gjord fel så tycker inte jag att man ska slänga ut sina barn, man gör inte det helt enkelt vad de än har gjord,

har de gjord nåt brottsligt, spelar ingen roll man gör det inte bara

• Svar på tråden är det försvarsbart att....
  • delifi2

jo frågan riktade sig mer till tonårsbarn de mellan 13-18 typ sen så därefter är de förhoppningsvis så pass vuxna att de kan förstå vad det kan bli för konsekvenser.

• delifi2

ja precis det är så jag tycker oxå å förstår inte de föräldrar som gör det, hennes kompis iår skulle fått sova i hans trappuppgång iaf inte min dotter frågat iaf han kunde få sova här

• delifi2

jo hans föräldrar slängde ut honom för natten för att de hade fått reda på att han hade druckit. Visserligen ringde de senare på natten å fraågde vart han var någonstans men iaf, man gör inte så

• delifi2

jo om de har blivit beroende men om de tex har testat nån gång så tycker inte jag att man ska slänga ut sitt barn

Svar på tråden är det försvarsbart att....