Dåligt, Mammarazzi!
Beställde en barnvagn från Mammarazzi när dom hade 25% på hela sortimentet, leveranstiden skulle vara 4-6 veckor. Idag har det gått 6veckor och har har fortfarande inte hört ett knyst från butiken så jag skickade ett mail och frågade när vagnen kan beräknas komma, detta får jag till svar:
"Vi måste tyvärr meddela att nätbutiken Mammarazzi kommer att få nya ägare i december, så innan det kommer det inte komma in några vagnar.Fysiska butiken Mammarazzi kommer att stängas igen helt. Ni kan vänta tills vagnen kommer in i december eller annullera den. Då får ni självklart tillbaka det ni betalat. Kontakta oss med hur ni vill göra."
Jag frågar då när i december vagnen beräknas att komma, och då får jag till svar att dom inte vet. Blir då ganska irriterad och svarar:
"Jag tycker det är väldigt dåligt att ni inte har hört av er om detta tidigare, här sitter jag höggravid och är verkligen i behov av vagnen. Nu är det försent att beställa någon annanstans, dessutom blir den ju flera tusen kronor dyrare eftersom jag köpte den på rea hos er. Är vagnen ens beställd, eller kommer den att beställas först när de nya ägarna är på plats? Jag är otroligt besviken på hur ni har hanterat det här."
deras sista svar blir:
"Vi är också väldigt ledsna för detta, vi anställda fick själva detta beskedet för ett par dagar sedan. Så tyvärr har jag inga bättre svar till dig. Det enda min chef meddelat oss är just detta, att nätbutiken får nya ägare och de tar över alla liggande ordrar.Vagnen är beställd men inga leveranser görs innan de nya ägarna träder in."
Får det verkligen gå till på det här sättet?!