Inlägg från: Stjäärnklart |Visa alla inlägg
  • Stjäärnklart

ont i skinkan ut i höften

iband känns det inget alls, men så ett o tre så bara hugger det till så man stannat till och får som ett hugg, kramp eller vet egentligen inte hur ja skall förklara, men förbannat ont gör det! och det sitter bara på höger sida.. vad i hela friden kan det vara? nån aning?

• Svar på tråden ont i skinkan ut i höften
  • Stjäärnklart
    Svar på #1
    okej.. kan det komma hur tidigt som helst eller? är i v.9+1
  • Stjäärnklart

ja nu när ja läser om vad ni skriver tror ju jag att det är ichias. just med de här att det ilar/strålar!

tack för alla svaren

• Stjäärnklart

okej.. men om det är foglossning, vad gör man åt saken? tar de lugnt eller?

• Stjäärnklart
    Svar på #11
    ok. ja, det får jag göra. ska dit på måndag! vad för bälte pratar du om? sj är bara i v.9+1
  • Stjäärnklart

okej då får jag kolla upp det! lät behagligt.

• Stjäärnklart
    Svar på #16
    okej, tack ska kolla upp det!
  • Stjäärnklart

någon som vet hur lång leveranstid www.gulare.com har???? beställde ett foglossningsbälte där ifrån i går kväll.

• Stjäärnklart
    Yvonne81 skrev 2008-11-27 06:53:11 följande:
    Det ilar och strålar hos mig också men jag har foglossning. Gör förbannat jätte ont och ibland, när jag överbelastat mig själv, kan jag inte ens gå!
    hej yvonne81 jag har inte en aning om vad det är jag har, får reda på det på måndag. men det gör fruktansvärt ont ilar o strålar mest i den högra skinkan ut i höften och nu har det börjat gå ner i benet med. det ömmar nere runt svanskotan åxå. det gör som sagt så ont ibland att man inte ens kan gå! upptäckte igår när jag skulle gå till affären att det strålade rejält från blygdbenet och uppåt.. är det NÅGON som har något övnings-tips på vad man kan göra för att lindra???
  • Stjäärnklart
    Svar på #23
    tack för ditt svar, ska ta en promenad idag då!
Svar på tråden ont i skinkan ut i höften