• ludenben

Min sambo är rädd att jag ska gå upp i vikt

Tycker att din partner är väldigt ytlig. Man ska inte behöva känna sig pressad i ett förhållande. Ok, om han inte gillar tex att du lägger till med en viss livstil, tex skiter i jobbet och ligger på soffan hela dagen och trycker i dig chips och läsk och då blir tjock. Men att du lever ett normalt liv och inte alltid har tid att träna och hålla dig i trim, det får han acceptera. Jag skulle inte vart med nån som bara tog mig för min kropps skull. Jag vill vill ha nån son älskar mig på riktigt, även om jag fött barn och gått upp 10-15 kg.

• ludenben

älskar ni varandra för vilka personer ni är eller hur ni ser ut?? Det verkar bara som om allt ni har handlar om att inte bli för tjocka för då tänder ni inte på varandra. Vart finns kärleken mellan er två??

Anonym (Tjockis) skrev 2008-11-26 10:47:26 följande:
    Ylva Helmersson skrev 2008-11-26 10:42:09 följande: Han blev lite tjock förra julen och fick mage när han satt ned. Jag tyckte faktiskt det var himla oattraktivt men jag sa inget. Han fick själv panik och tränade bort det snabbt. Grejen är att jag inte har samma självdiciplin längre.
  • ludenben

Det är aldrig fel att tänka på att hålla vikten men man bör stanna upp när det blir en fixering!!

• ludenben

självklart...

Anonym skrev 2008-11-26 11:04:20 följande:
    har man haft ätstörningar så är det fel ibland....
Svar på tråden Min sambo är rädd att jag ska gå upp i vikt