Inlägg från: Anonym (ocksårund) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ocksårund)

Min sambo är rädd att jag ska gå upp i vikt

känner igen mig. Min man har alltid tyckt att tjocka tjejer är lata och oattraktiva. När jag blev gravid med vår dotter fick jag massa komplikationer som gjorde att jag inte fick röra på mig, detta resulterade i 32 kg viktuppgång. Efter att jag fött dottern har jag gått ner,men har fortfarande 12kg kvar till ursprungsvikten. Har fått massa piar på vad jag äter osv, men en dag fick jag nog och sa till honom att stressen över att behöva gå ner gör att jag vill äta mer, sa också till honom att om han inte skärper sig, bantar jag bort 74kg direkt(dvs honom). Han har nu insett att det yttre inte går att hänga upp sig på och att man får ta sin fru som hon är med brister och allt. Mår inte heller bra av att vara överviktig,men tänker inte gå ner för hans skull,utan min egen. Lycka till. Kram

• Anonym (ocksårund)

Blev lite nyfiken.Vad händer om nån av er hamnar i en olycka och får ett oattraktivt yttre efter det? Inge mer sex? Även om min man inte tänder på tjocka,så tänder han ju på mig för att han älskar mig(och jag är mullig). Vi har haft sex hela tiden,även när jag vägde 92 kg.

Anonym skrev 2008-11-26 11:16:24 följande:
    Jag är 29 år,och är oxå fixerad över vikt kost och träning.Jag och min man pratade ochså mycket om detta,att ingen av oss tänder på tjocka.Så vi har hållit oss i bra trim.Jag har ochså fött 2 barn,och vi hade inte sex när jag började gå upp i vikt.Men han visste att detta bara var tillfälligt,och han visade mig kärlek på massa andra sätt så jag saknade inte sexet heller.Sexet kom igång efter förlossningen då jag gått ner igen,och min man stod vid min sida hela tiden.Han klankade aldrig på mig,berätta aldrig elaka saker,nej han visade sin kärlek ännu mer även om han för tillfället inte tände på mig.Jag är lyckligt lottad,nu är jag snygg igen och allt är som vanligt.För oss är ytan lika viktig som insidan är,vi vill ha bägge delarna,inte bara insidan.
Svar på tråden Min sambo är rädd att jag ska gå upp i vikt