• yossis

Raggare del 8

SandraEdin skrev 2008-11-28 08:46:53 följande:
    nu har jag gaddat mig igen.. Se den snygga forden som pryder min överarm ;) Krimmo.bilddagboken.se/p/show.html?id=3002982...
    Wow, jätte snygg. Är själv sugen på att göra en till men jag vet inte vad jag vill ha, har några ider men inget som jag är säker på.
  • yossis

Jag är lite inne på att göra en mörksugga på över armen men jag är inte säker.

• yossis
    AlexandraK skrev 2008-11-28 18:50:04 följande:
    mörksugga? en gris?
    Verkligen inte *s* bild finns i mitt galleri
  • yossis
    AlexandraK skrev 2008-11-28 19:23:26 följande:
    liiite fel. men vad är det för ngt? aldrig sett en sådan förut...
    Hon är ett mytologiskt väsen som finns i Dalaskogarna sägs det, främst i Rättvik, Leksand, Djura & Gagnef.

Ni som brukar vara på CCW, nästa gång ni åker över Enån mot centrum så på biblioteket (till höger precis efter bron) sitter hon på taket & håller koll.
  • yossis
    AlexandraK skrev 2008-12-09 19:13:37 följande:
    Fler än jag som upptäckt Volbeat? Åhhh. Dom är så bra att jag kan dö.
    Har lyssnat på dom ett tag men först nu man börjar höra dom spelas på radio. Håller med dom är grymt bra.
  • yossis

I lördags var vi ute & åkte cab, sambon skulle ha in din Audi i garaget så Impalan fick lov att köras ut så då passade vi på att ta oss en liten tur (ner cabbat så klart) runt kvarteret. Hon är helt otrolig Impalan, bara att vrida på nyckeln så startar hon fast det är -9 ute, inga problem alls.
    Ska försöka lägga upp någon bild i galleriet bara jag förminskat dom.

• yossis

God Jul på er brudar

• yossis
    Gott Nytt År brudar

Vi får hoppas att 2009 bjuder på fint crusingväder & att att ingen går bil lös under året.
  • yossis

Zchimla - El Camino-69
    Annki72- Impala - 58
    yossis - Impala - 63, cab lowrider

Rebella skrev 2009-01-03 21:14:31 följande:
     någon som ska på crysning i februari ?
    Vi ska på crusing på måndag
  • yossis
    lillaemme skrev 2009-01-03 21:32:47 följande:
     Yossis: var ska ni åka på måndag då?:)
    Avesta vinter crusing, vet dock int eom vi åker egen bil eller ihop med kompisarna i deras HGV.
Svar på tråden Raggare del 8