• yossis

Raggare del 8

lillaemme skrev 2009-01-03 21:41:05 följande:
     yossis: uhh..de låter kallt men skoj..:) då går de åt mycke brännvin så man håller värmen..hahahha
    Värmen i våran bil är det inga problem med iaf, den funkar i alla lägen annars får man bara klä på sig ordentligt.
  • yossis

snuppis skrev 2009-01-12 19:12:04 följande:

Ingen som vart på träffen i Sala? Lite nyfiken =)
    Har aldrig varit till Sala på crusing fast vi har knappt 1 h dit.
  • yossis

Circus Larsson skrev 2009-01-14 20:04:08 följande:

Svar på #206Men Yossis!!!! Skämmes........ Det är ju bara ett stenkast ner till sala. JAG har iallafall vart där flera gånger ;) Det brukar vara en lyckad träff
    Ni får väl dra med oss i vår om ni ska åka ner till Sala så kanske vi får ändan i Impalan & följer med. Vi har pratat om det flera gånger men aldrig kommit iväg.
  • yossis
    SandraEdin skrev 2009-01-15 20:40:11 följande:
    Är det nån av er som vet var man kan köpa såna "cheerleading jackor"? Har letat fan överallt men hittar ingen
    Har sett en lite rockabilly/ "cheerleading" inspirerad jacka på HM, med en broderad fågel på ryggen, fanns i rosa & turkos, har för mig att den kostade 398 kr eller liknande. Men det kanske inte är en sån du är ute efter.
  • yossis
    Tésan skrev 2009-01-17 10:47:42 följande:
    Halloj!! de var inte igår jag har typ haft fullt upp med att flytta tillbaka till sköna gröna (vita) Dalarna!! Allt bra med er? Jag ska ju snart få barn och letar för fullt efter coola rockabilly kläder till nyfödd, synd att dom ska vara så dyra! Nån som har tips om bra sidor där inte en body kostar runt typ 250 spänn?
    Välkommen tillbaka till Dalom =D
    Vart i Dalarna hämnar du ?
    Ska ni ha bebis ? Va kul, vi ska ha i början på maj...
  • yossis
    Ullis69 skrev 2009-01-20 11:40:20 följande:
    Hur många är det som tänkt sig till PBM o CCW i sommar då?
    Vi anmäler oss till båda evenemangen i sommar, vi tar husvagnen med oss =) sambon ska söka semester hela CCW, vilket ska bli jätte kul. Har aldrig varit med hela veckan tidigare men i år tänkte vi passa på.
  • yossis

Min frisör säljer en jätte smal liten plattång som passar perfekt till att få till luggen med, jätte smidig.

• yossis
    SandraEdin skrev 2009-01-28 13:25:52 följande:
    Åh, den skulle man sett.. Typiskt att det var i Sthlm och inte Gbg!
    Dom kanske sätter upp den i Gbg efter dom spelat klart i Sthlm.

Jag vill verkligen se den, funderar på om jag ska önska mig en teater weekend i födelsedags present.
  • yossis
    Ullis69 skrev 2009-01-31 10:13:52 följande:
    JAAAAG VIIIILLLLL!!!! Har pratat om det här hemma men inte "tagit tag" i det.....
    Ska vi tjata på våra kära sambos & ta oss en weekend i storstan ?
  • yossis
    AlexandraK skrev 2009-02-09 21:50:17 följande:
    Hej allihopa. Springer in och skryter och stoltserar med att jag blivit MAMMA!! I torsdags fick vi en liten flicka! 3260 g, 49 cm lång. Och såååå fin!
    Jätte grattis till tösen hoppas ni mår bra hela familjen.
  • yossis
    AlexandraK skrev 2009-02-10 11:54:33 följande:
    Tack tack! Ellie ska lilla pluttan heta. Här är hon min lilla älskling.
    Så söt !

Nu vill jag att det ska bli slutet av april så vi får träffa våran knoddis som gömmer sig i min mage.
  • yossis
    AlexandraK skrev 2009-02-11 13:11:38 följande:
    ja de e tur vi kör stor hgv i år igen. den kommer vara fullastad. ölen blir utbytt mot barnvagn. parasoll istället för baslåda. ojoj... vilka svenssons.
    Vi får sällskapa, du & jag med barnvagnarna & parasollen i högsta hugg på fältet. Vi brukar alltid ha minst 1 party tält med oss ut på fälet så även i år. Tur att vi har husvagnen med oss för jag tror inte vi skulle få plats med allt i Impalan *s*
  • yossis
    lillaemme skrev 2009-02-11 13:52:47 följande:
    ja kanske oxå kan hänga på då.. usch, hoppas att de inte blir för varmt iår när dom små ska me..förra året på lördan va de ju lite duggande..de va ju perfekt marknadsväder..
    Alla nyblivna mammor & alla andra så klart är välkomna att sällskapa med oss på fältet.

Jag ser fram emot Power lite extra i år, varför vet jag inte men tycker att det ska bli så sjukt spännande att åka iväg med hela min lilla familj, sen ska vi på CCW i Rättvik med, även då hänger vi på husvagnen efter Impalan & åker upp & parkerar oss hos en kompis & hans tjej hela veckan.
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2009-02-12 11:42:05 följande:
    Grattis Alexxia till den bedårande söta lilla tösen!!! Hoppas att ni alla mår bra. Tittar ut genom fönstret och undrar om det någonsin kommer bli sommar igen?! Minus 20 och 60 cm snö
    Oj har ni så kallt, vi har -5 & 60 cm med snö, det är så vackert ute.
  • yossis

Vi letar Impala HGV för fullt, men än så länge har vi inte hittat någon. Så i sommar får knoddis åka fram med pappa Glad Jag ser fram emot våren & hoppas crusing säsongen blir lång med fint väder, inga motorhaveri eller liknande, bra träffar & massa trevliga människor.

• yossis
    AlexandraK skrev 2009-02-20 10:18:36 följande:
    Kolla i Usa. Fina rostfria bilar. =)
    Det har vi redan, bla en kompis flickväns pappa har importföretag så han har fått i uppdrag att hålla ögonen öppna åt oss då han har folk i USA som jobbar åt honom.

Hur är det med dig & lil tösen ?
  • yossis
    AlexandraK skrev 2009-02-20 11:44:39 följande:
    Jag vet en som svensk som säljer bilar till svenskar. Han har hjälpt oss lite. Här är hans sida: www.arizonaclassic.com/ Det går bara bra med lilla tösen! Hon är jättekär och det ät sååå mysigt att ha henne!
    Tackar för länken, ska be sambon kolla in den när han kommer hem ikväll.

Va mysigt, måste säga att jag är lite avis, vill att det ska bli april så våran knoddis får göra entre i världen med.
  • yossis
    AlexandraK skrev 2009-02-20 11:50:31 följande:
    Måste vara mkt härligare att få barn till våren. Nu är det så kallt och snöigt att jag knappt kan gå ut med henne...
    Vi önskade oss en augustibäbis men det bestämmer man ju inte själv tydligen *s* vi får ett april/maj barn. Men visst är det nog enklare att få en vår bebis så man slipper bylta på dom så mycket bara för att man ska ut & gå en vända med vagen.
Svar på tråden Raggare del 8