Mamma hade sex på ett olämpligt ställe
Nu gäller det att kolla att man har kryssat i anonym-knappen riktigt.
Jag har länge gått och funderat på en sak som jag aldrig har berättat för någon. Jag funderar på hur den här händelsen kan ha påverkat mig nu när jag är "vuxen" (23 år). Det är såhär att när jag var tio år, ett år efter att mina föräldrar hade flyttat isär, så träffade min mamma en ny man. Vid ett tillfälle så åkte mamma och jag hem till den här mannen för att sova över. Hans två barn var också hemma. På natten sov vi alla i samma säng, jag längst ut med min mamma vid sidan om mig. På natten vaknar jag av något som jag tror har chokat mig lite. Min mamma har sex med mannen vi sover hos, i samma säng som jag ligger i. Jag ligger precis bredvid mamma och känner hur det guppar och hur de stönar. Jag hör ...allt. Ni förstår. Det tog ett tag för mig att förstå vad som hände och jag försökte visa att jag hade vaknat genom att hosta högt och tydligt men de slutade inte. Jag mådde så dåligt, visste inte vart jag skulle ta vägen. Efter ett långt tag tog det äntligen slut. När mannen gick iväg pratade jag lite med mamma och sa att jag inte kunde sova. Jag tror inte att hon fattade att jag hade varit vaken. De andra barnen sov.
Nu när jag tänker på det mår jag fortfarande jättedåligt. Det var hemskt att ligga bredvid och höra och känna allt det där. Jag tror det har påverkat min och min sambos relation också eftersom det ibland kan kännas lite "fel" med sex.
Nu vill jag höra vad ni tycker om detta. Eftersom jag aldrig har berättat detta för någon så är det intressant att veta. Är de en bagatell? Överreagerar jag som fortfarande idag mår dåligt när jag tänker på detta? Är det normalt?