Skulle du kunna handla kläder på Gekås, ÖB eller liknande "lågprisställe"?
Hittar jag en najs klänning för 140 spänn blir jag lycklig och så spelar det ingen roll vilken affär den kommer ifrån!
Hittar jag en najs klänning för 140 spänn blir jag lycklig och så spelar det ingen roll vilken affär den kommer ifrån!
Självklart!
Jag älskar att fynda billigt, skitsamma vart kläderna kommer ifrån. jag har aldrig brytt mig om märken på kläder, huvudsaken att de är snygga och att jag gillar dem.
Så..Ju billigare desto mer kan jag ju shoppa!
Det är ju sådana ställen som gör att man kan överleva Varför betala 30-40 spänn för ett par sockar när man får ett par för 12-13 kr på gekås? De dyra sockarna håller inte längre än billigare...
Jag köper kläder som jag tycker om sen vart dem kommer från spelar inte så stor roll.
Så länge kläderna är snygga och håller. Allting behöver inte vara dyrt bara för att vara hållbart och snyggt.
jag bor 30 min från gekås, så där tittar jag ofta efter kläder.. hittar sällan byxor, men toppar, tröjor, klänningar, tunikor osv har dom i överflöd hur fina som helst. jag köper hellre billigt och ofta för å variera mej lite.
Jag köper det jag tycker är fint, har absolut inget emot vissa märke eller "ickemärken" Tycker det är snyggast att blanda.
ju billiagre desto bättre!! älskar rea och gekås...ÖB här har dock inga kläder direkt..
men det är långt till gekås, 40 mil kke? tar iaf några timmar att ta sig ner
men finns några outlet som inte ligger allt för långt borta bara några mil.
Självklart...skiter fullständigt i vart kläderna kommer ifrån bara de passar mig.