• Alvi

Skulle du kunna handla kläder på Gekås, ÖB eller liknande "lågprisställe"?

Hittar jag en najs klänning för 140 spänn blir jag lycklig och så spelar det ingen roll vilken affär den kommer ifrån!

Once you try menskopp you´ll never go back!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna handla kläder på Gekås, ÖB eller liknande "lågprisställe"?
  • piixelslyna

Jag köper det jag tycker är snyggt. Sen från vilken affär eller vilket märke det är bryr jag mig inte om.

• framsteg

Det intressanta är ju att GeKås HAR märkeskläder...! Fast det vägrar folk att tro på...

Dessutom vet jag att det finns fiiiiina boutiquer som åker dit och köper, folk har blivit tystade när det upptäckt det så man skall inte vara säker på vad det är för kläder man går runt i alltid...

• Alvi
    framsteg skrev 2008-11-26 21:47:14 följande:
    Det intressanta är ju att GeKås HAR märkeskläder...! Fast det vägrar folk att tro på... Dessutom vet jag att det finns fiiiiina boutiquer som åker dit och köper, folk har blivit tystade när det upptäckt det så man skall inte vara säker på vad det är för kläder man går runt i alltid...
    Alltså, jag köpte upp mig på ett litet lager (6 par) trosor av märket Victorias Secret. Kan det verkligen vara DET VS...???? Gekås snyggaste modell var det iallafall!
    Once you try menskopp you´ll never go back!
  • framsteg
    Alvi skrev 2008-11-26 21:48:42 följande:
    framsteg skrev 2008-11-26 21:47:14 följande:
    Alltså, jag köpte upp mig på ett litet lager (6 par) trosor av märket Victorias Secret. Kan det verkligen vara DET VS...???? Gekås snyggaste modell var det iallafall!
    Just VS vet jag inte (men stämmer märkningen överrens med det riktiga märket så är det säkert samma) men jag vet att jag har en GAP-topp hängaden i gaderoben och en Sisterskjol också - från GeKås... Vet folk som köpt nåt märke som finns/funnits på MQ.

Köpte en balklänningsmodell för ett par tre år sedan som fanns i en hipp liten affär i stan där jag bor också. I den hippa lilla affären kostade de uppåt 700-800, jag köpte min för 150-200:-
  • Lainame

javisst, varför inte liksom..

sex, love and Rock 'n' Roll
  • hewa

Ärligt talat nej, men det beror inte på att kläderna inte är märkeskläder utan på att den typen av stora, ofta lite röriga, omysiga affärer med massor med folk som är ute efter att fynda ger mig gåshud & illamående. Kunde jag få samma kläder genom en angenämare shoppingupplevelse skulle jag inte tveka. Av samma skäl håller jag mig inne när det är rea, endast rea på e-handel för min del Å andra sidan hatar jag shopping och vill att det ska gå fort & smärtfritt att hitta exakt det jag behöver, jag har ett fåtal affärer där jag vet att jag brukar hitta precis vad jag vill ha så då går jag dit och får eländet överstökat.

• Esthery

Hittar jag något riktigt snyggt så varför inte, men jag går sällan i dessa affärer och gör jag det så är det inte för att handla kläder.
    De gånger jag vart på Ullared har jag alltid handlat lite kläder men det är inte mycket man hittar som är snyggt och sitter bra. Mycket luktar dålig kvalité lång väg tyvärr.

• Angelven

Just nu - handlar jag alla mina kläder och twinsen kläder på en outlet... i USA

Jag fnattar dit rätt ofta och har hittat världens underbaraste outlet i San Marcos - strax utanför San Antonio i Texas.

Märkeskläder till ÖB-priser - eller vad sägs om Levis till barnen för 120-150 kr paret ? Levis till mig för 300 kr ungefär, et cetera.

Jupp, jag skulle avgjort handla där det är billigast - varför inte ?

Killarna har haft ÖB's 100 kr overall - visst, den är inte lika bra som didriksson eller friends (som de förresten har nu) - men den var billig, tålde torkskåp, tvätt och var ett torrt ombyte när en annan var blöt.

Svar på tråden Skulle du kunna handla kläder på Gekås, ÖB eller liknande "lågprisställe"?