• Anonym (Korven)

Hur ska man som tjock klä sig snyggt?

Jag är drygt 175 cm lång och väger nästan 100 kilo.

Ska på fest snart och undrar vad tusan jag ska ha på mig. Det största på mig är magen. Den är enorm. Tänk dig en tjock gubbe med stooor ölmage. Så ser jag ut. Inte kul.

Brukar inte gå ut men jag borde kanske göra det för en gångs skull. Om jag törs. Men va farao ska jag ha för kläder??? Finns det nåt jag kan ta på mig eller ska jag stanna hemma?

• Svar på tråden Hur ska man som tjock klä sig snyggt?
  • Anonym (Gå på fest)
    Anonym skrev 2008-11-27 17:29:09 följande:
    känner igen mig då jag är 160 och 95kg hittar aldrig nåt som passarser ofta tjocka som har fina kläder men vars hittar dom det?jag har mage lår och rumpaskulle vilja ha stövlar men finns det verkligen för tjocka vader?letat som en tok
    Friis & Co har stövlar med vida skaft. Kolla med dem Skrattande 
  • Anonym
    Anonym (Gå på fest) skrev 2008-11-27 19:43:03 följande:
    Friis & Co har stövlar med vida skaft. Kolla med dem  
    har dom nån hemsida?ingen vanlig butik som har stövlar?måste man beställa?
  • Ciccilionaa

Gå absolut på fest!
    Med ett leende, bra humör och ngt Du trivs i blir Du snyggast!

C

• Anonym

jag tänkte gå ut ut ikväll tänkte ev köpa några kläder men säljs typ leggings nu?

vad skulle passa på mig nu?
    160 95kg stor rupa tjock mage och lår.

• Anonym

jo kan man ha korta pumps nu?
    vad till isåfall?

• Anonym (Gå på fest)
    Anonym skrev 2008-11-28 10:19:49 följande:
    har dom nån hemsida?ingen vanlig butik som har stövlar?måste man beställa?
    www.friis-co.se

Finns butik i Stockholm Glad
  • Anonym
    Anonym (Gå på fest) skrev 2008-11-28 10:51:14 följande:
    www.friis-co.seFinns butik i Stockholm
    ok men jag har typ 40mil enkel resa dit
  • Anonym (Gå på fest)
    Anonym skrev 2008-11-28 11:57:50 följande:
    ok men jag har typ 40mil enkel resa dit

Oj, jaha! Men kolla in deras webbutik och maila dem och hör efter om omkrets på vad/skaft innan du beställer Skrattande

• Anonym (Korven)

Jag har varit på Fest! Tjoho!
    Just kommit hem! Första festen och drinken (drinkarna!) på myyycket länge! Hick! Det var nog ganska precis 5 år sen sist!
    (Innan jag fick barn, då jag var smal och ung och vacker! Nu ser jag ut som en ett enormt monument. Och har åldrats hundra år!)

Det blev en svart lång tunika med v-ringning och lite svarta glittergrejor på, svart snäv kjol (arsle och ben är ganska smala, det är mest magen som är stor) och ett par lite roliga, klackade svarta skor. Långt silverhalsband med massa bling bling, (som såg ut som smådiscokulor) och håret lite slarvigt lockigt, utsläppt och rufsigt men med ett blingspänne uppe på knoppen. Långa örhängen från Snö...

Även om jag fortfarande är stor och tjock har jag i alla fall kommit ut och träffat lite folk och haft kul!

Men nu ska jag banta! Nästa gång jag går ut ska jag väga minst 20 kg mindre! Och då ska jag hitta ett karlskrälle oxå!

Tack Ni som supportat mig!
    Kram Alla!

Svar på tråden Hur ska man som tjock klä sig snyggt?