Inlägg från: Anonym (tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej)

Min man snarkar så infernaliskt!

hej TS !

samma här... vi har haft aparater å grejer för å mäta andningsuppehåll å blev erbjudna en operation, men det brukar sällan bli bra i längden, så vi (killen!) tackade nej... jag har bara gett upp nu och sover med öronproppar. ända sättet att få sova ordentligt. har inte läst tråden, men har du provat öronproppar?

• Anonym (tjej)

ni som kör med öronproppar, testa silikonpropparna från apoteket! det är dem jag använder! de ska inte in i hörselgången utan man trycker till dem i ytterörat! kanonbra!

• Anonym (tjej)
    Kakan Mascha skrev 2008-12-03 20:08:45 följande:
    hemma hos oss är det jag som snarkar. har varit på undersökning med snarkapparat över natten, men det gav inget. är nog så att det är min man som är lite extra känslig och jag som låter, fast ofarligt liksom... men jag kör med nozovent man sätter i näsan samt boll på ryggen. låter nog lite mindre, men framförallt sover jag mkt bättre! kan sova en hel natt utan att vakna (har inga barn) och innan alla nattsaker på kunde jag vakna ca 6-7 ggr. så mitt tips är att han ska försöka med något tillbehör för att kunna sova bättre själv, även fast han kanske snarkar. och glöm inte honom. kan säga att det inte är kul att vakna upp och mannen ligger på soffan för att han inte kan sova bredvid mig... man får dåligt samvete helt enkelt. att det är ju JAG som gör att han inte kan sova med mig... usch, inte skoj!
    schysst inställning!
    i vårt förhållande tycker min kille att det är JAG som har problem med att han snarkar. han själv lider ju inte av det....
  • Anonym (tjej)
    MelwTin skrev 2008-12-03 20:14:44 följande:
    Jag vet att man kan få sin man att sluta snarka genom att vissla så fort han snarkar, enligt studier ska det hjälpa. hjälper här hemma iallafall
    den som gör de studierna får gärna ligga en natt i samma rum som min gubbe å se  om han håller fast vid den teorin! man kan smälla en bomb vid örat på honom utan en reaktion...
    Sooofiiia skrev 2008-12-03 20:19:28 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2008-12-03 20:02:19 följande: har testat.. dom sitter inte på mig..
    jaså?! tycker de sitter bra, men man får trycka till lite. du kanske fick ett ex med dåligt klister?
Svar på tråden Min man snarkar så infernaliskt!