• Alvi

Är en behå i 75A mindre i omkrets än en behå i 75 B eller C?

Jag har GRAVA problem med att hitta en behå! Tänker inte ens gå in på det, utan nöjer mig med att fråga min fråga som är i rubriken: Är en behå i 75A mindre i omkrets än en behå i 75 B eller C?

Jag har 76 i omkrets, och 83 runt tuttarna. Tycker alltid att 75 är för stort. Men hur kan det vara det när alla måttabeller säger tt 76 i omkrets blir en 75:a?

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Svar på tråden Är en behå i 75A mindre i omkrets än en behå i 75 B eller C?
  • Alvi
    Carisma95 skrev 2008-11-27 09:51:21 följande:
    Har du testat 70 förresten?
    Ja, och 70 sitter alltid bäst. Men B är för litet och C är för stort...

Evangeline: Oj, ska testa det du skrev!
  • Alvi
    Evangeline: Okej... omkrets under är fortfarande 76...
    Över en tutte i taget blev det 21 cm. Inte så himla konstigt då, att jag upplever att B är för litet och C för stort, när jag ligger mitt emellan!
    Men...  om 21,5 innebär en full B-kupa... har jag då "nästan" en full B-kupa?! Åååh...
    Men det jag har märkt, låter ju logiskt när jag läser allt det du skickade... Frågan är då bara vilken modell jag ska ha. Det kanske hänger på det?
  • Alvi
    underbara jag skrev 2008-11-27 10:01:33 följande:
    har du tillgång till butiken Change där du bor? har också haft samma problem med att hitta bh. där fick jag rätt hjälp o helt plötsligt har jag bra stöd.
    Nej... men kanske där jag går i skola, men det blir inte förrän efter nyår. Men har jag väntat i över ett år, kan jag vänta 1,5 månad till....
Svar på tråden Är en behå i 75A mindre i omkrets än en behå i 75 B eller C?