Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Hål i näsan igen?

Jag hade en piercing i näsan under drygt 4 år.

När sonen föddes, så tog jag ur piercingen, då den fastnade i lustgasmasken. Sambon lade den i sin plånbok och sedan dess satte har jag inte satt i den igen.

Sonen föddes i oktober förra året. Det är alltså lite mer än 13 månader sedan jag tog ut piercingen. Och nu när jag sitter och tittar på bilder, så konstaterar jag att jag faktiskt saknar den.

Jag vet inte om det har hunnit växa igen? Men man ser var piercingen en gång suttit, det är liksom en liten grop kvar.

Nu undrar jag, är detta något som jag kan fixa själv nu.. genom att sätta i en gammal piercing.. eller måste jag gå till en person som gör piercingar och göra om den?

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Svar på tråden Hål i näsan igen?
  • xxmeyaxx
    majorn skrev 2008-11-27 11:29:01 följande:
    Det fixar du väl med lite is och en nål.
    *ryser* Fy sjutton. Vad läskigt. Haha! Jag är nog för feg för det.
    PrettyGirl skrev 2008-11-27 11:28:17 följande:
    Du kan ju testa att sätta i den igen (rengjord) men jag tror kanske du måste göra om hålet. Det kan växa igen fort.
    Jag tror nog det jag också. 250 spänn då.. (iaf vad det kostade när jag var 18.. dvs 5 år sen)
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Mysgumman skrev 2008-11-27 20:37:20 följande:
    jag tog bort min när jag var på förlossningen/bb de vill säga i tre dygn och sen när ja kom hem satte jag i den igen . så jag tror du kan fixa det själv !
    Fast det är skillnad på tre dygn och snart 14 månader.
  • xxmeyaxx

Det var så jag tog hål första gången. Med pistol.

Svar på tråden Hål i näsan igen?