Inlägg från: fru Elle |Visa alla inlägg
  • fru Elle

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Linnea; Hon vaknade vid sju imorse och fick en välling i vår säng, sen gick vi upp vid 8.00. Hoppas vårt lilla försök att vända på hennes dygn forsätter att funka bra.

Maria; Skönt med en läckagefri natt, verkar som det mest är killar som får blöjläckage. Kan inte nån göra en blöja som håller tätt hela natten som funkar för killbebisar.

• fru Elle

Jag har skofyndat med, Wedins hade halva reapriset , och reapriset var redan 50 %. Kul att köpa skor med 75 % rabatt .

• fru Elle

Maria; Det var i de minsta storlekarna som de hade kvar vinterskor till barn. I stl 19 fanns det några kvar. Jag var på Wedins i Nordstan i lördags. Vet inte om pax är bra men köpte två olika par typ gympasko för 75 kr paret. Ett par kavatsandaler i lite större stl för 150 kr och ett par vinterkängor i goretex för 150.

• fru Elle

Ja idag var det många minusgrader, denna veckan har det verkligen varit olika temperaturer.

Maria; Hoppas du hittar några skor till Vidar.

Vill gärna fika i slutet på veckan.

• fru Elle

Alex; Vad roligt att du hittade lite skor med 75 rabatt.

Men nu ska jag försöka att inte shoppa så mycket. Har redan hittat mycket fint till Molly, sen fick hon en hel del i julklapp. Ville egentligen köpt en vindjacka från pop på rea, men enligt ryktet så kommer pop rea sina ytterkläder som startar på torsdag och NK har inte kvar den jag ville ha.

• fru Elle

Hade ingen koll på att det var min namnsdag, men tack så mycket

Maria; Det verkar inte som POP kommer att rea ytterkläder på torsdag. Men det kanske bara är ett rykte för att hålla folk borta.

Camilla; Jobbigt när han inte vill äta, hoppas det vänder snart.

• fru Elle

Maria; Det var tänkt att det skulle stå att de inte skulle rea ytterkläderna, blev lite fel .

• fru Elle

Har inte kvar vårt NK-kort, handlar där väldigt sällan numera. De hade kvar lite pop windfleece om du är ute efter det.

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV