Vi skulle på tandinfo imorgon, men hon som skulle hålla i infon var sjuk så det blev inställt. Så jag tar gärna emot lite tandborsttips  
 . Mollys 2;a tand har börjat att komma upp. Hon vill helst hålla i tandborsen själv, men det går ju ganska fort att borsta två minitänder så det brukar gå bra. Sen får hon hålla i tandborsten, annars blir hon tokig.Har inte köpt någon barntandkräm än.
På kvällen innan nattning så får hon gå på pottan och så byter vi om till pyjamas. Sen får hon en välling, de senaste kvällarna har jag gett henne välling i vår säng. Sen den nya rutinen är ju att vi har börjat borsta tänderna. När det är klart så lägger jag henne i sängen och ger henne snuttefilt och napp. Stryker henne på ryggen, hon brukar då lägga sig i sin sovposition och somna. Men ibland är det inte så enkelt, ibland kommer hon inte till ro och vill inte sova. Brukar ställa sig upp i sängen, då får man göra om proceduren och lägga henne igen. Men ibland får man inte att hon inte var trött och ta upp henne en sväng och invänta nästa sovtåg.