Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Linnea. Gud va tråkigt att han har blivit varslad.. Hoppas han hittar ett nytt jobb fort

Camilla: Samma gäller din man  Kul att ses på fredag, det av inte igår!

Carina: Säkert tänder på gång. Hoppas det blir lång sömn inatt

Alice: Jag ska också, precis som Hanna, vara hemma till Augusti, men jobba lite småtimmar för extracash precis som nu *klirr i kassan*

På tal om skola, så ska jag försöka hinna göra högskoleprovet den 28 Mars.. Ska bli Behandlings Assistent för Missbrukare *drömjobbet* Men får se när det blir, tänkte börja med att ta distanskurser, psykiatri A & B. Får väl se hur det går!

Ikväll när jag kom hem från jobb+gym så berättar Zoran att när dom hade varit hos svärisarna så hade hans pappa helt plötsligt lagt sig på soffan och sagt att det kändes konstigt i vänster arm och ben Förvånad
    Dom hade försökt övertala honom att åka in, MEN inte skulle han det stolt som han ärSkrikandes
    Så jag fick ringa och prata med honom och förklara va för livsfarliga grejer det kunde vara och att om han inte åkte in för sin skull så kunde han åtminstonde göra det för Evelinas.
    Det tog 5 minuter så åkte han, tack gode gud, Han blev direkt visad till ett rum då blodtrycket va skyhögt, så nu sitter vi här med ovisheten och bara väntar på proverna.
    Det värsta är att han nu börjar känna domningar i vänstra sidan ansiktet
    Fan hoppas det blir bra...

Sorry, tvungen och skriva av mig lite!

Saknar er allihop!
    Puss och kram
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯) fambabunovic.blogg.se
  • Meemmee

Hej på er!

Skriver i farten bara..
    Tack för allt fint ni ahr skrivit, ni är så fina allihop

Svärfar har fått flera proppar i hjärnan och måste därför ligga på sjukhus i minst 1 vecka, för läkarna tror att det kan vara en stroke påväg *hoppas att det inte är så* Han känner sig iallfall lite bättre nu när medicinen ahr börjat värka!

Skönt att höra att dte gick bra idag Kajsa!

Kram på er

• Meemmee
    Carina: Stackars dig som inte får sova Har ni testat att flytta Elly till eget rum då att ni inte störs av varandra??
    Tycker du som har varit så duktig nu ska kämpa på!! Förstår även att man måste vara helt matt efter en sådan natt, men det kan ju aldrig bli värre, utan bara bättre..

Ang. det med missbrukare, så jobbar jag ju mycket med det på mitt jobb, vi har hand om massa, både alkoholister och pundare! Trivs som sjutton med det, så jag hoppas attt nu när vi omorganiserar oss så ska jag kasnke bliansvarig för "missbrukarfrågorna"
  • Meemmee
    Kajsa: Men va skönt att du får va hemma lite extra med din killar nu då Tur i oturen..
    Ja det va jätte kul att ses, haha igår stod vi utanför fönstret och då sa jag till Vanja, att visst är Kajsas babymage borta och det höll hon med om   Tycker att  jag har stannat av nu, men kul att det märks lite 

FAN, jag är så ledsen att vi missade fikan idag Va tvungen att jobba till 16 iallfall Ska bli så skönt att bli heltidsmamma ledig igen.. ÄLSKAR det livet, är så jävla trött på min chef, med spyr bara galla över honom så fort han kommer i närheten!
    Många svordomar där Generad

Mica & Carina: Håller tumamrna för att ni ska få sova hela nätter snart!

Saknar er
    Kram
  • Meemmee
    Kajsa: Vilken natt Hoppas han blir frisk snart! Nja, sluta och sluta, jag har ju bara hjälpt dom genom att jobba timmar, men nu får det vara bra, nu ska jag vara hemma!

A-s: Krya på er
    Vi ska också på kalas idag, min två bröder ska firas, en fyllde 9 och en 20
  • Meemmee

Hej tjejer!

Va tråkigt att det är så många av er som åkt på diverse förkylingar och sjukor! KRYA PÅ ER

Carina: Underbart att det går så bra nu, känner du dig som en helt ny människa???

Maria: Tråkigt att kameran, du som hade blivit väldigt duktig!

Igår va vi på barnakuten, då Evelina har haft utslag på kinderna i över 1 vecka som bara blivit värre och värre och igår hade dom spridit sig till ben och armar.. Men ingen feber, ingen förkylning och glad som vanligt..
    Åkte hem när sänkan visade sig bra och pratade med vårdcentralen imorse och dom sa att det nog är en reaktion på 3dagarsfebern hon hade för 2 veckor sen..Fundersam hmm, så idag har vi köpt kortisonsalva, så nu får vi se om det blir lite bättre! Min lilla prickekorv

Kram på er

• Meemmee
    Mica: Ne dom kliar inte, det rä det som är skumt, hon vet inte ens om att dom finns inte hennes kropp heller tydligen! Och det är ju samtidigt väldigt skönt!

Åh av jag längat efter att få se er imorn Längesen vi va med på fika nu, mennu blir det ändring för nu blir jag hemmamorsa igen

Lotta: Stackars lilla bus Rasmus, skönt att det gick bra iallafall!
  • Meemmee
    Maria: Jo det vet jag, men hon har redan haft 3dagarsfeber utslag och dom försvann 1-2 dagar efteråt började det komma nya, men det är nog efter viruset.. Förresten kan vi ses i veckan?? Vi har ju en ouppklarad affär
  • Meemmee

Tack för en trevlig fika stund idag! Kul att ses igen...

Alex: Har redan glömt vilka sidor jag skulle gå in på Generad Help me, please

Jenny: Hade jag varit du hade jag trott på den positiva vägningen och sett uppgången som ett buggfel

Linnèa: Skönt att det går så bra med inskolningen, både för dig och Annie

Kajsa: Hoppas ni mår bättre snart  Va sa läkaren idag? Influensavirus??

Kram kram

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV