Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Linnea. Gud va tråkigt att han har blivit varslad.. Hoppas han hittar ett nytt jobb fort
Camilla: Samma gäller din man
Kul att ses på fredag, det av inte igår!Carina: Säkert tänder på gång. Hoppas det blir lång sömn inatt
Alice: Jag ska också, precis som Hanna, vara hemma till Augusti, men jobba lite småtimmar för extracash precis som nu
På tal om skola, så ska jag försöka hinna göra högskoleprovet den 28 Mars.. Ska bli Behandlings Assistent för Missbrukare *drömjobbet* Men får se när det blir, tänkte börja med att ta distanskurser, psykiatri A & B. Får väl se hur det går!
Ikväll när jag kom hem från jobb+gym så berättar Zoran att när dom hade varit hos svärisarna så hade hans pappa helt plötsligt lagt sig på soffan och sagt att det kändes konstigt i vänster arm och ben

Dom hade försökt övertala honom att åka in, MEN inte skulle han det stolt som han är

Så jag fick ringa och prata med honom och förklara va för livsfarliga grejer det kunde vara och att om han inte åkte in för sin skull så kunde han åtminstonde göra det för Evelinas.
Det tog 5 minuter så åkte han, tack gode gud, Han blev direkt visad till ett rum då blodtrycket va skyhögt, så nu sitter vi här med ovisheten och bara väntar på proverna.
Det värsta är att han nu börjar känna domningar i vänstra sidan ansiktet
Fan hoppas det blir bra...
Sorry, tvungen och skriva av mig lite!
Saknar er allihop!
Puss och kram

Grattis Eric och Benji
hmm, så idag har vi köpt kortisonsalva, så nu får vi se om det blir lite bättre! Min lilla prickekorv