Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

A-s Vi kommer också Fast om en timma isf, hoppas det är okej...Ska jag köpa med något???
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • Meemmee

Tack A-s och Eric för att vi fick komma
    Kajsa: Kul att ses igen Hoppas du hittade till vagnen den här gången

Maria: vad kul att han kom in på den fsk du valt

Här blir det också en lugn nyår, först nyårs lunch hos svärisarna och sen middag hemma hos min pappa, myspys sen tänkte vi kolla på alla fyrverkerierna på balkongen

• Meemmee

Jennie: Mmmm myspys

Lotta: Men usch stackars lilla Rasmus Hoppas det blir bättre fort..

A-S: Jag och Evelina kommer gärna och håller Eric vaken Hur gick denna natten?

Guuud asså, är inte alls van att gå upp så här tidigt, Zoran och Evi sover fortfarande, måste vara nyårsstressen eller va tror ni?? Är iallafall APTRÖTT! All cred till dom tidigt vaknande barnens mammor

Mica: Hur mår ni nu??

Krya på sig kram till Molly och Rasmus från Oss

• Meemmee
    Kajsa: Vi hade tacos mys igår... Mums Evelina är också heltokig i sladdar favoriterna är min mobilladdare och alla kablarna till Ps2..
  • Meemmee
    Gott nytt åt allihopa
  • Meemmee
    Lotta: Jag tror du kan ha halsfluss, tyckte det va konstigt atrt inte hela familjen fick en panciclinkur när det visade sig vara halsfluss på honom Fundersam För så va det förr iallafall, tycker du ska gå o kolla!

Maria: kul att ses
  • Meemmee

Hej tjejer!

Usch, skriv inte så, vill aldrig tappa kontakten med er, är så himla glad att jag hittade den här tråden och träffade er! Ni är underbara människor och bebbarna ser jag nästan som "kusiner" till Evi!!! Jag ska minsann inte börja jobba heltid försen i höst och inte deltid försen i vår så jag blir allt kvar på vardagsfikorna
    sakanr er nu när vi inte setts på ett tag

Linnea: Jösses vännen! Vilket år du har haft  Finns här jämt, bara att höra av dig!! Säger som de andra att det kánske blir ett wake up call för honom, hoppas att läkaren kommer fram till nått så det finns något att skylla på skämt å sido...

Alice: har du fått svar på när operationen blir i feb?? Hur går det med affären??

Mica: Skönt att höra att Alexander mår bra nu! Självklart ska du hålla dig isolerad, dumt o ta onödiga chansningar! Tittar också på hus, men än så länge bara drömmer vi

Lotta: Skönt att halsflussen ger med sig, usch blåsor i munnen är inte det trevligaste, bra bantning dock

Vi kommer gärna på fredag då har jag varit symptomfri i 4 dygn, men förstår om ni vill att jag håller mig borta

Kram på er godingar

• Meemmee

Kajsa: Jo jag blev magsjuk i lördags natt, men har inte haft några magsjuke symptom sen natten till måndag. Kändes inte lite skit att få det en gång till, va jun inte direkt längesen sist

Nattnig: Först gröt sen Potta, ny blöja, pyjamas, tandborstning, borsta håret sen en flaska välling i min famn så hon somnar sen lägger vi henne i hennes säng.

Tanborstning: Jag borstar först och hon borstar efter, sen ger jag henne vatten i flaska som sköljning

Ang vikt så tror jag att Evi väger runt 12.5-13 kg nu, men vet inte riktigt har juninte vägt henne sen i mitten av sept och då vägde hon 10620g tror jag så det får bli en överraskning

Nu har vi avrit och firat jul, ätit massa god mat och haft super trevligt

Kraaaaaaaaam

• Meemmee

hej tjejer! Har e elektiriker hemma, våran fläkt från 1700 talet funkar inte och han jobbar så fort han kan säger han, så jag kanske kommer lite senare än men ska göra mitt bästa för att hinna! Sorry! Måste även till banken för att lösa in en check innnan : -)

Linda kan du skicka vägbeskrivining för buss

• Meemmee

Linda: Kan di skicka vägbes. till min mobil för elekt. måste ta av strömmen nu så jag kan inte kolla datan

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV