Wilmer sover oftast ett pass per dag, 1½-2 timmar runt 11-13 tiden ungefär.. men om det om bara skulle bli typ 45 min-1 timme så brukar han behöva sova en halvtimme på eftermiddagen åxå för att orka med kvällen.
Carina: Jo, det är mycket expertråd från min svärmor åxå, men jag tar det alltid med en nypa salt. Men hon gör det bara för att hon är så väldigt angelägen om Wilmer och att han ska må bra. Jag brukar låta henne hållas när vi är där.. exempelvis bullar hon upp med kuddar runt Wilmer när han sitter på en filt och leker trots att han nästan aldrig ramlar, och om han ramlar så kan han ta emot sig själv numera. Nåja, hon är gullig, men ibland blir det ju lite mycket..
Vi brukar ge ljust bröd till Wilmer, brukar skära i ganska små bitar, han gillar nämligen att knö in så mycket som möjligt i munnen samtidigt och det känns ju lite läskigt.. Han tycker åxå att det är fantastiskt roligt att slänga ner mat till Silla.. Han har fått räkost nu och det verkar han gilla! Annars kör vi mycket med leverpastej...
Nej, nu ska jag plugga koreografi inför ikväll! weehooo!