Inlägg från: koalamom
            |

- 

Här finns massor att göra, det är bara att pallra dig hit  
                     - 

Carina: Det var verkligen fyndat i USA. Tror förresten affären du menar heter "Nallen" eller någo liknande
  Har inte ens vågat gå in och kika  
                     - 

Idag ska jag in en sväng till stan och hoppas på att hitta resten av julklapparna utan alltför mycket strul.
Julgranen har stått klar och klädd sen 2a advent. Idag är det skinkan som ska bli färdig. Så får vi ta ett race bland alla leksaker som ligger och skräpar i alla hörn.
 - 

Eller som min kemilärare sade: Gul Jod

- 

Grattis till JENNIE på 25-årsdagen! 
 - 

Carina: *kramar om* Även om det inte är till någon tröst så blir det lite bättre för varje år som går. Detta var mitt 4e utan mamma och visst saknade jag henne grymt mycket men det är fullt upp med 2 småbarn att man inte hinner reflektera så mkt över det. *kramar om*
Vår jul har varit jättefin. Vi hade vår gårdsmormor här på julmiddag och hon var även här när tomten kom. Min lillebror P var här i ca 3h och min "stora" lillebror M var bara här och lämnade av lite julklappar och hämtade julmat. P:s pappa var inte här eftersom han har lagt in sig på sjukhuset för att försöka få rätsida på sitt liv som han uttryckte det. Jag hoppas verkligen att det fungerar och att han kan få ordning på sitt liv... - 

Micaela: Vilken härlig julklapp vi alla fick, att få höra att Alexander mår så bra! Underbart att höra, jag blir såå glad!
                     - 

Grattis LOTTA på födelsedagen! 
 många kramar från oss 
 - 

Lena: Vid sådana här tillfällen är det inte antalet grader på febern som spelar någon roll utan allmäntillståndet hos barnet. Tycker du att Freya inte är som vanligt då ska du självklart åka in med henne, är hon som vanligt kan man avvakta. Men tycker du att hon är påverkad och inte alls är som vanligt då ska du absolut åka in med henne, det är du som känner henne bäst och du vet om hon mår dåligt. Och åker du in, propsa på att de tar en sänka på henne om de inte gör det automatiskt. - 

Lena: Jo, just det, misstönker du att hon kanske håller på att få öroninflammation så kan du ge henne koksaltlösning i näsan så finns det stor chans att hon inte utvecklar öroninflammation. Skulle tro att vårdcentralen är stängd idag (vet ju inte men men), ring du sjukvårdsupplysningen i stället om du inte hör ngt från vc.