Inlägg från: koalamom |Visa alla inlägg
  • koalamom

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Hade varit trevligt med lite vuxensällskap över en latte i mån om någon är intresserad.

tokboll - stolt mamma till ♥axel♥ & ♥vidar♥
  • koalamom
    Micaela: Jag är ganska nöjd med Manducan, det som jag tycker är negativt med den är att bärbanden (eller vad man ska kalla det) åker av axelbanden och skär in i ryggen ibland. På Ergon sitter de ju fastsydda. Annars är den kanon och har en inbyggd spädbarnsinsats. Avlastar mycket bra.
  • koalamom
    Linda: Nä, usch inte nu igen! Din stackare. Hoppas du blir frisk snart och slipper det för gott!
  • koalamom
    Micaela: Jag tycker den såg jättefin ut! Kanonfin bild på dig och Alexander på toppen av sidan! Ren och fin och inte så plottrig. Har lagt upp länken i trådstarten.
  • koalamom
    Emelie: Men ettårskontollen då?! Tycker allt att ni skulle haft en tid i februari/mars iaf och sen kanske i aug. Det blir ju glesare mellan kontrollerna sen. vi har tid nästa gång i mars tror jag för Vidar. Axel har vi inte ens någon tid till men det blir i januari 2010, fyraårskontrillen.
  • koalamom
    Jenny: Äh, det händer den bästa.

Förvaringsgeni sökes!
  • koalamom
    Hanna: Idag när jag skulle gå o hämta Axel så stod det en kvinna med en uj, på långt håll så såg det precis ut som dig (sikten var lite skymd) så jag blev jätteglad och tänkte säga hej. Men när jag börjar närma mig kvinnan med barnvagnen så ser jag att det är ju inte alls du... det var en äldre kvinna, förmodligen en mormor... inte för att du ser gammal ut på något sätt. Det var på håll och sikten var lite skymd.

Kajsa: Jag känner att jag har lite mycket att stå i här hemma nu denna veckan, det är superrörigt här hemma efter julhelgerna. Så jag känner inte att jag har tid att åka iväg några längre stunder, därför kommer jag inte i morgon.

Alex: Hoppas han blir bättre snart.

Jenny: Håller tummarna för att Inez inte drar på sig något o att febern är borta i morgon.
  • koalamom

Jo just det. Någon som är intresserad av en Me & I träff hos mig någon gång i februari? Har dessutom en vän som säljer för rabdido och undrar om vi vill ha en rabdido-träff hos mig.

• koalamom
    Hanna: Haha, du är la inte mer kärring än jag! Fast å andra sidan så är man ju så gammal man känner sig Känner du dig gammal idag? Jag känner mig ganska ung idag fast vissa dagar känner jag mig som om jag vore pensionär
  • koalamom
    Micaela: Jag har inte tänkt så långt, vad föredrar ni? Jag har heller inte varit på rabdido, vet inte vad priserna ligger på men jag skulle tippa på snäppet under Me & I.
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV