Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Hej på er allihop!

Hoppas att alla bebbar som är sjuka blir friska snart

Vet inte om ni har läst min blogg, men Evi har öroninflamation i båda öronen + luftrörskatarr + början till halsfluss så hon går på penicilin nu.. 5 ml 3 ggr om dan Stackars lilla tjej!!!
    Men nu har hon iallafall börjat gå, men bara när hon känner för det och hon är så stolt

Linnea. Va kul att Annie trivs så bra och börjar lära sig engelska, lilla snuttan

Kajsa: Men oj då, vilken tur att ni inte hade kommit längre och att ingen gjorde sig illa! Jätte fina kalsbilder, stora killen.. det måste vara dom ungerska generna som gör våra barn till megabebbar

Lotta: Gud så gulligt det måste sett ut när han traska omkring!

Maria: Vann du den jackan som du visade mig eller?? Gött isf

Nu minns jag inte allt ni har skrivit, men hoppas att ni har haft en bra helg
    Skönt med den vara solen idag
    Kramar

(¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯) fambabunovic.blogg.se
  • Meemmee
    Maria: Va bra att den du vann var i bättre skick Du har allt bra tur på tradera!

Carina: Nej, jag hade inte märkt någonting! Jag gick till läkaren för att jag trodde att hon hade halsfluss för att först slutade hon äte och i fredags ville hon knappt dricka nått heller, så man kan ju säga att vi blev överraskade över alla dessa sjukdomar Har ett så snällt barn att hon inte ens gråter när hon har ont, det är ju nästan negativt..
  • Meemmee

Hej tjejer!

Jag fick reda på en grej igår och jag vill att det sla bli våran hemlighet!

JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!
    Jag har inte ens slutat med p-pillerna så jag vet inte när jag blev det, men tror jag är i vecka 3 eller 4 så därför måste jag hålla det hemligt ett tag till MEN ni måste ju veta

Kram kram

• Meemmee
    Hanna: Tack! Nja, tror nog sep/okt! Det blir inget mer efter detta! Sterelisering nästa!
  • Meemmee

Tack för gratulationerna

Alice: Faan va kul att vi är 2 som ska ha små bebbar GRATTIS!! Jag ska antagligen göra VUL den 12 Mars för att se när jag blev gravid, men jag tippar på att jag är i vecka 3-5 nu

• Meemmee

Haha så där känslig är jag också, blir sur för allt! Men gud va han blandade ihop det, han kan inte ha lyssnat noga på av du sa
    FÖrstår att du kan känna att det blir lite jobbigare med tanke på det du just skrev om Vidas kommande operationer osv. men ni klarar detta galant, det har du/ni gjort hittills ju

• Meemmee

NI är så söta, ni som blir sugna men som inte har tänkt skaffa än får gosa och pilla med min Nr.2 istället tills det är eran tur och då kan jag gooosa med era 

Har inte fattat än att jag ska bli 2 barns mamma Förvånad Hade liksom tänkte smälta den biten först, sluta med p-piller och sen försöka bli gravid ett tag!!! MEN sån tur har inte jag, att jag kan få planera lite först... hmmm, men nu gillar vi läget här hemma och blir gladare och gladare hela tiden! Tänk om det blir en pojk denna gången

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV