Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Hej tjejer!

Kajsa: Förstår att det är frustrerande.. det gick ju så där jätte bra ett tag Promenad nästa vecka??

Mica: Synd med huset, men det är nog meningen att ni ska hitta erat RIKTIGA drömhus någon annan gång

Maria: Jobbigt med sådana perioder då sjukdomarna avlöser varandra!

A-S: Har det fixat sig med TV:n??

Vi skulle ha avrit på bvc för 10 måanders konroll igår, men denna gången försov vi oss SKulle ju avrt där 24 nov egentligen SÅ nu vet jag  inte hur länge vi får vänta

Jobbade idag, kväll 15:30-22. Är hur trött som helst nu!! DOm ringde 12 idag och frågade om jag kunde jobba idag och imorn, men gud av segt och jag saknar Evelina hemskt mycket, så sen ska jag vara hemma ända till på julafton... Är inte alls redo att ens börja halvtid

Kram på er

(¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • Meemmee
  • Meemmee
    Maria: HUr gjorde du när du sökte engelska kurserna?? Vill söka psykiatri kurser! Kul med tanden Evelina är fortfarande tandlös haha hon förblir nog det!

Linnea: Usch stackars dig som ska jobab efter att ha haft en sådan natt! Ska börja jobba om 2½ timma och jag har absolut ingen lust och då jag har sovit hela natten
  • Meemmee

-Evelina tackar och bockar!

Ännu en dag på arbetet som ÄNTLIGEN är slut! Usch hände så mycket hemskt idag
    Nu ska jag sätta mig och göra julkort istället! USCH spyr på julkort just nu!!!Penga mun Men dom blir ju fina

Alice: KAn tänka mig att det känns jobbigt att hon inte vill äta själv, men du är så duktig som fortsätter kämpa på

Maria: Hade tänkt komma imorn,men familjebostäder ska komam och fixa lite saker imorn.. mellan 9-11

Hanna: Låter som en vanlig magsjuka tycker jag Går nog över om 2 dagar ungefär..

Kram på er

• Meemmee

Heeeej tjejer!!!!

ÄNTLIGEN har vi internet igen.. GUUUD va handikappad man är utan det, hemskt egentligen!
    Saknar er alla jätte mycket, t.o.m Zoran frågade om det inte va väldigt längesen jag såg er sist!!! Och det är det länge!!!

Carina: Välkommen hem! Mmm, precis va man längtar efter, komma hem o kissa i hink

Alex: Välkommen hem från Skåneland 22 000, det va inte illa pinkat

Jenny: Evelina har under 2 kvällar gjort vad jag nu har döpt till "en Inez" det vill säga, bara deckar vid 18 och sen vaknar pigg som en lärka och håller oss vakna till 23:30 Inatt ordnade jag upp det hoppas det håller i sig bara

MAria: Ge Axel en krya på sig kram från oss

Kajsa: Vi ska köpa Brio racer sen

Krya på er alla sjuka mammor pappor och bebbar

Nu minns jag inte av ni har pratat om mer hade faan 15 sidor att läsa eller nått!! Skvallertanter

kram på er

• Meemmee

Idag har vi/jag bakat pepparkakor, bild finns i galleriet om amn vill titat! RIKTIGT amatör-mässigt gjort, hade varken formar eller kavel!! Herrgud, och jag ska vara bagardotter haha

Oj är idolfinalen redan, gud va tiden går fort...

Imorn ska jag jobba från 8-15 så jag blir säkert bra på lyret imorn haha

• Meemmee

Just det, Linnea Grattis till vikariatet

• Meemmee

Alex: Hur blir dina julkort???

• Meemmee
    Alex: Jag har gjort 7 hittills och jag är så trött på det redan!!! Orka göra 13 till Blää!!!
  • Meemmee

Jenny: Haha nu är du bara snäll Ska bli kul att ses imorn, längesen vi sågs du o jag

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV