Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Carina; Ja det får vi hoppas, att de inte är det minsta lika till sättet.
Carina; Ja det får vi hoppas, att de inte är det minsta lika till sättet.
Linnea; Vad roligt att det funkar så bra på dagis, kul att hon vill göra allting själv.
Lotta; Är vi hemma så sover hon i sängen, har inte varit några problem.
Jenny; Vilka fina lockar du får fram. Önskar jag kunde få fram det med.
Jenny; Jag vill med veta vad du har för balsam? Sen vill jag även veta om håret blir väldigt fett i en övergångsperiod innan man har vant håret med denna kur?
Alex; Då kanske du får en snabb bantningskur inför semestern då
. Ifall ni skulle åka på VKS så hinner ni ju tillfriskna innan det är dags att åka. DEt skulle ju vara supertrist att åka på det presis innan man ska ivag.
Mica; Hoppas det inte är VKS och att han snart mår bra.
Carina; det problemet har vi med ibland, då känns det som hon automatiskt måste ställa sig upp i sängen bara för att hon kan. Brukar lägga ner henne igen och stryka henne på ryggen så hon kommer till ro. När hon börjar komma till ro så tar jag bort handen, om hon försöker resa sig igen så lägger jag tillbaks handen.
Vi vill med fika nästa vecka. Men kan bara på måndag och fredag. På fredag tänkte jag gå till baby & barnmässan, är det några fler som tänkte gå dit?
Jennie, det låter inte roligt med en sådan influensa, krya på er!
Linda; Att åka till ett ställe med en massa pulkabackar tror jag pojkarna uppskattar, låter mysigt med en liten pulkautflykt.
Grattis till Elly på ettårsdagen!
Alex; Tycker det låter som du har pluggat ganska mycket redan. Passa på att vila lite när du inte behöver jaga en vild bebis. Jag vill med vila, Molly välte precis en lampa i glas så det blev krossat glas på golvet. Var inte lätt att plocka undan det när man har en nyfiken liten Molly som gärna vill "hjälpa till".
Grattis på födelsedagen Inez!
Maria; Vad roligt att du fick tag på en sån jacka du ville ha, hoppas du fick denna till ett vettigt pris.
Kajsa; Obehagligt att åka i diket, skönt att höra att det gick bra och att ni kom hem oskadda.
Glad att jag inte behövde åka iväg med bilen igår, inte det roligaste vädret att köra i.
Här har det varit lugnt i helgen. Tråkigt med alla som är sjuka.
Emelie; Det är ju svårt att veta att de är sjuka när de inte säger ifrån eller visar att de har ont. När Molly var sjuk så lekte hon på som vanligt mellan febertopparna. Skönt att hon har fått medicin så hon blir frisk. Roligt att hon med har börjat gå.
Vi ska till Varberg ett par dagar så vi kan varken fika på tisdag eller onsdag denna veckan. Men jag ska gå på baby & barnmässan på fredag, är det någon annan som ska dit?
Emelie; Grattis, det var roligt att höra
!. Kan tänka mig att det blev en överraskning om du äter p-piller. Det borde väl bli i oktober/november någon gång som du blir tvåbarnsmamma om jag inte räknar helt tokigt. Nästa får bli ett majbarn
!
GRATTIS till Alice och Alexandra, vad roligt att ni är tre som ska ha nästan samtidigt igen! Ni får ju starta en ny BF-tråd
!
Grattis till Alexander som blir ett år idag!
Men stackars lilla Axel, att slå upp läppen så man måste åka till akuten
.
Kajsa; Tur att de inte sov där inatt, men det är så tråkigt när det händer någonting sånt. Så himla mycket saker som man tycker om som bara försvinner.