Inlägg från: koalamom |Visa alla inlägg
  • koalamom

Japp, flyttad och roterad dessutom... :D

tokboll - stolt mamma till ♥axel♥ & ♥vidar♥
  • koalamom
    Kajsa: Inotyol har funkat kanon på Vidars röda rumpa. Bepanthen kör vi inte så mkt med till Vidar men gjrode till Axel.

Här fanns ingen snö utsidan men lite lite på gården.
  • koalamom
    Alice: Jag köpte färdiga bottnar, tog en mindre skål och skar ut en cirkulär mitten sen delade jag resten i lagom bitar så att det passade på brickan.

Sockervatten kan man göra med varmt vatten som man häller i socker och sedan låter det svalna oxå. Honungsvatten lindrar också. Och egentligen vilken saft som helst, Axel drack festis cassis när han var förkyld.

Linnéa: Tack så mycket för idag, för titten och skjutsen!

Vidar kröp för första gången idag!
  • koalamom
    Hanna: Det är mkt möjligt men som Linda skrev så är de ju snart ett år... Det var föv Vidars gudmor som tipsade om det till Vidar...
  • koalamom

I natt sov Vidar 19.40-6.00 nonstop, utan vällingpaus mitt i natten. Så skönt.

Linnéa: Jag hade visst massor av våtservetter som gömde sig i vagnen och väskan :-O

• koalamom
    Alice: Om du vill så kan jag skicka receptet på tårtan.
  • koalamom
    Hanna: Sova hela natten vet jag inte om jag fick  Axel vaknade ju och skulle upp till oss. Jag knuffade på Jesper varpå han säger: Vem är det som låter? Sömndrucken säger jag: Axel, gå upp! Men jag somnade nog om snabbt igen, med Axel runt halsen Men skönt var det iaf att inte behöva gå upp! Räcka ut tungan
  • koalamom
    Hanna: Precis! Det var verkligen skönt att få ligga kvar utan att behöva gå upp.
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV