Vilda bebisarna jollrar vidare IV
nej nu är det snart nattning för lillemannen och sedan filmtajm! Hörs imorgon!
nej nu är det snart nattning för lillemannen och sedan filmtajm! Hörs imorgon!
Nu har vi vaknat efter en lite turbulet natt med uppvakning och gallskrik i 1h mellan 2.30-3.30. 
Om några fortfarande vill träffas idag skulle vi ju kunna börja hemma hos oss så kan Eric visa sina gåfärdigheter och småttingarna leka av sig lite för att sedan promenera till Angereds centrum, tar ca 30 min.
Minus 7.8är set i Linnarhult, burrrrr.
Kajsa, vad roligt att träffas. Kom när det passar, jag är hemma =), skall också tvätta lite samt röja i köket. Buss 74 från Bergsjön till Angered blir närmsta vägen. Inboxar vägbeskrivning.
Camilla, Eric tog första steget den 17:e dec och nu går han och lullar omkring här hemma hela tiden. Fast ibland tar det för lång tid tycker han så då blir det krypning =)
Emelie. helt ok, behöver du inboxar vägbeskrivning.
Inatt hade vi det fantasktiskt, Eric sov i stort sätt från kl 19-06. Vaknade till ett par gånger av att jag hörde honom småprata lite. Då vi hade en lampa tänd i rummet såg jag att han dock fortfarande låg ner vilket gjorde att han själv (och jag) somnade om snabbt igen.
Undrar om det har något att göra med att han enbart sov 40 min på hela dagen igår. Eller skall han äntligen  börja sov hela nätter, hoppas hoppas...
Åh vad roligt det låter när de börjar prata. Eric säger än så länge bara mamamamamama och inte direkt medvetet så jag kallar det inte att han sägger mamma än. Men det kommer väl mer planerat snart.
Jenny, förstår dig mycket väl. Diskmaskinen var en underbara maksin att få i nya köket, uppskattar den jättemycket. Förstår inte alla som klagar på hur ofta de för sätta in smutsig disk och plocka ut ren. Diska för hand då om det är så jobbigt! =)
Vi skall inte ut och resa än på ett tag. Var på Rohdos i augusti förra året när jag vara nygravid så att säga. Sa redan då att nu dröjer det några år innan vi åker igen. HAr ingen önskan att åka med ett så litet barn som Eric även om många gör det och det fungerar bra.
Kajsa, tänkte faktiskt skriva att detvar Wilmer och Evelinas förtjänst att vi fick en så bra natt. Har aldrig varit med om att han varit vaken så långa pass på dagen och sedan bara sovit en gång och då bara 40 min! Fortsätter inte denna braiga natt så återkommer jag med önksemål att träffas igen! (Fast det kommer jag att göra iaf)