TEST! Är du svartsjuk?
http://www.expressen.se/1.1376278Stämmer "betyget" in på hur pass mycke/lite svartsjuk du känner dig?
"Du är inte speciellt svartsjuk, vilket tyder på att du har en god självkänsla och att du känner trygghet och tillit i ditt förhållande. Grattis!"
Stämmer väldigt väl.
Det var ett konstig test! Speciellt som man fick "rätta" svar! Jag svarade mellanalternativet på nästan alla frågor, mitt resultat blev att jag är sjukligt svartsjuk och måste söka hjälp! Stämmer inte alls! jag har dock varit svartsjuk, men jobbat bort det!
Konstig test, måste vara något fel tror jag.
... och det är ju inte så konstigt att testresultatet stämmer med hur jag känner mig eftersom större delen av frågorna handlade om just hur man känner...
Fast vad fjantigt. Jag har jättedåligt självförtroende men är ändå inte svartsjuk. Lite förenklat att tro att bara självförtroendet är hela nyckeln.
flyttades tråden?
jag är inte svartsjuk och behöver inget test för att veta det, men nu när jag kollade på testet reagerade jag på att det fanns "rätta" svar -var inte det lite märkligt?
"Du är inte speciellt svartsjuk, vilket tyder på att du har en god självkänsla och att du känner trygghet och tillit i ditt förhållande. Grattis!"
Jag fick denna och det stämmer helt in på mig!
Du är inte speciellt svartsjuk, vilket tyder på att du har en god självkänsla och att du känner trygghet och tillit i ditt förhållande. Grattis!
Stämmer helt på mig .
sex rätt av tio stod det... hmmm lite konstiga alternativ. det där om exen.. jag frågar ofta om min partners ex för att jag är så fruktansvärt nyfiken inte för att jag tvivlar på att han kommit över dem. han har ju mig och jag slår allt