• Svar på tråden TEST! Är du svartsjuk?
  • ajmaj

Samma för mig! Tyckte mina svar snarare tydde på att jag är ganska "normal"..

lillasnurre skrev 2008-11-27 15:48:23 följande:
    Det var ett konstig test! Speciellt som man fick "rätta" svar! Jag svarade mellanalternativet på nästan alla frågor, mitt resultat blev att jag är sjukligt svartsjuk och måste söka hjälp! Stämmer inte alls! jag har dock varit svartsjuk, men jobbat bort det! Konstig test, måste vara något fel tror jag.
  • wity

"Du är svartsjuk i vissa situationer. Försök att stärka din självkänsla och öka tilliten till din partner. Lite svartsjuka är ofarligt, men det gäller att hålla sin svartsjuka under kontroll."

• Polly S

jag fick också
    "Du är inte speciellt svartsjuk, vilket tyder på att du har en god självkänsla och att du känner trygghet och tillit i ditt förhållande. Grattis!"
    -fanns det andra alternativ?

• lillasnurre
    Svar på #11
    Eller hur!? Konstigt.
  • Zharlotte

Jag också ska tydligen söka hjälp...och fick två "rätt". Svarade nästan mellan på alla.

• lillasnurre
    Zharlotte skrev 2008-11-27 16:08:20 följande:
    Jag också ska tydligen söka hjälp...och fick två "rätt". Svarade nästan mellan på alla.
    exakt som jag! Vi kanske kan starta en självhjälpgrupp?
  • ajmaj

Jag är med! :)

lillasnurre skrev 2008-11-27 16:10:22 följande:
    exakt som jag! Vi kanske kan starta en självhjälpgrupp?
  • Quiet thoughts

Jag är tydligen svartsjuk efter 10 år snart hahaha alltså det var så luddiga svar.

Ibland checkar jag hans sms bara för att han är så glömsk att berätta vissa viktiga saker som middagar tex.

Då blev ju man genast svartsjuk bara för att man svarat ärligt.

Suck .....testet var rätt löjligt egentligen
    Jag kan säga så här. Jag är inte speciellt svartsjuk.

• lillasnurre

Quiet thoughts skrev 2008-11-27 16:18:14 följande:

Jag är tydligen svartsjuk efter 10 år snart hahaha alltså det var så luddiga svar.Ibland checkar jag hans sms bara för att han är så glömsk att berätta vissa viktiga saker som middagar tex.Då blev ju man genast svartsjuk bara för att man svarat ärligt.Suck .....testet var rätt löjligt egentligen Jag kan säga så här. Jag är inte speciellt svartsjuk.
    Du får vara med i vår självhjälpsgrupp
  • Quiet thoughts
    lillasnurre skrev 2008-11-27 16:19:10 följande:
    Quiet thoughts skrev 2008-11-27 16:18:14 följande: Du får vara med i vår självhjälpsgrupp
    hahahaha... så jag kan fundera över vad min man gör om helgerna när han är ute i skogen å jagar råddjur. Fullt jaktmunderad.
  • Nathalie W

10 rätt av 10 möjliga =)

• kärålajn

Skulle tydligen också behöva söka hjälp. :)
    Äh, lite svartsjuk är jag men jag jobbar på det å det har sina orsaker också...

Men, jag fattar fortfarande inte... vadå "du hade 3 av 10 rätt".
    Vad är rätt??

ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
  • Vaniljlatte

MEn vad konstigt med ett facit!

Jag var svartsjuk enligt testet.. och ja. Det kan jag nog vara med om jag sätter den sidan till. I det här förhållandet känner jag mig (ganska) trygg ändå.

• Triskele

Jag har aldrig känt svartsjuka och det visade förstås testet också. Dock är jag intresserad av fenomenet.

Svar på tråden TEST! Är du svartsjuk?